Odd Molly tråd för oss inbitna
Jag var i en annan butik som säljer OM (Johnells) igår, de sa att de trodde de skulle få leverans imorgon eller på tirsdag.
För nu är man lite trött på att vänta, eller hur?!
Var i Odd Molly-butiken på Humlegårdsgatan i Stockholm idag, de höll på att prismärka och packa upp höstkollektionen ... Det gick inte att fjäska sig till någon preview tyvärr.
Det var väldigt urplockat, men den som vill fynda Berry-dress eller Fields of Lace i cerise, rött eller powder bör bege sig dit, de hade ganska mycket av dessa kvar, till 50%.
Jag shoppade inget där, men väl en Yarnbard Cardigan, nedsatt med 70%, på WINK.
Så jag är glad (om än otålig) ändå!
Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:04:07 följande:
Fast T88an finns i stl 4 i vitt, så det finns hopp ... alltid något.
Varför uppdaterar inte de andra butikerna!!!
Varför är jag inte i Odd Molly-butiken???
Hur kan det komma sig att man kan shoppa Odd Molly Fall 2009 i danska, engelska, tyska och amerikanska webshoppar, och tom har kunnat förboka från en del - medan vi i Sverige bara sitter och väntar, och väntar ...
Jag har surfat runt en del och hittar massor att köpa ur hösten 2009 - i andra länder. Även om det är ganska biligt att handla från USA just nu är det ju ändå lite omständigt, så jag vill helst undvika det.
VARFÖR uppdaterar ingen annan med fall 2009?! Country Dreams har ju varit på G, vad hände?
Fast, jag har å andra sidan bestämt mig för att vara på Humlegårdsgatan kl 11 imorgon bitti, sharp.
Kan inte vänta längre!!!
Har någon stockholmare rekat läget på NK, Åhléns eller Mathildes? Igår fanns ingenting nytt där, bara pre-fall och rea-rester ...
Jag har shoppat loss rejält i Odd Molly-butiken idag, härligt! Kläderna är ännu finare IRL än på bild.
Och som vanligt hittade jag nya älsklingar, såna som jag inte direkt suktat efter på bild ...
Det var så underbart att bara få välja och vraka - allting fanns ju, i alla storlekar och färger!
Mest kär är jag i #016 check me blouse, den är helt ljuvlig!!!
Jag rekommenderar varmt ett besök ...