• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Ugglan71
    Stargirl skrev 2009-08-03 10:38:30 följande:
    Dagens Molly finns i bloggen
    Jättefint! Sommrigt
  • Mabimao
    Ugglan71 skrev 2009-08-03 09:51:22 följande:
    Jag har funderat, tror ni att kopiorna på tradera finns i den utsträckning som man tror när man läser här och på endel bloggar?? Jag har endel auktioner bla på en ganska populär klänning från living tenfold kollektionen... men jag får inte den såld. Jag säljer inte kopior men får inte endel OM plagg sålda. Kan detta bero på rädsla för kopior eller semestertider? Jag personligen tycker att det är överdrivet. Jag spar på alla kvitton när det gäller mina OM kläder. Är väl det man får göra i fortsättningen...
    Skriv nåt om det i auktionsbeskrivningen. Att du har kvitto och så. Att du aldrig skulle sälja kopior och liknande.
    Vad är det för klänning?
  • Ugglan71
    Mabimao skrev 2009-08-03 10:44:09 följande:
    Skriv nåt om det i auktionsbeskrivningen. Att du har kvitto och så. Att du aldrig skulle sälja kopior och liknande.Vad är det för klänning?
    Dollar dress i grått. Jag får nog göra det. Men samtidigt kanske det det väcker ännu större misstanke.. nä jag vet inte. Får kanske försöka med blocket? Kanske lättare
  • Sara Mia
    Pokergirl skrev 2009-08-02 22:39:00 följande:
    Om någon ser till torgvantar, vantar, mössa eller strumpor så hojta är ni snälla! Beg som nytt funkar.
    Det fanns ett par kvar av den korta lite "somrigare" modellen i cerise hos min lokala butik som säljer OM. Det var förra veckan och de hade 50% på kvarvarande. Ring och kolla om de är kvar ifall du är intresserad. Butiken heter Sivi shop och finns i gävle
  • Mabimao
    Ugglan71 skrev 2009-08-03 10:46:23 följande:
    Dollar dress i grått. Jag får nog göra det. Men samtidigt kanske det det väcker ännu större misstanke.. nä jag vet inte. Får kanske försöka med blocket? Kanske lättare
    Jag hittar den inte. Dollar dress hittar jag tre. Två från samma säljare och en som köpt den på blocket.
  • Pokergirl

Ugglan71: Skriv att du har kvitto, var klänningen är köpt, typ butik och stad, om tags finns kvar. Jag köper inget där det står att plaggen är helt nya, då blir jag paranoid, bättre att läsa att ett plagg är testat, provat eller använt vid enstaka tillfälle.

• Ugglan71
    Mabimao skrev 2009-08-03 10:56:38 följande:
    Jag hittar den inte. Dollar dress hittar jag tre. Två från samma säljare och en som köpt den på blocket.
    Jag har två en i beiget och en i grått, dollar dressar bägge två. De gick ut nu, fick ingen såld
  • Ugglan71
    Pokergirl skrev 2009-08-03 11:01:58 följande:
    Ugglan71: Skriv att du har kvitto, var klänningen är köpt, typ butik och stad, om tags finns kvar. Jag köper inget där det står att plaggen är helt nya, då blir jag paranoid, bättre att läsa att ett plagg är testat, provat eller använt vid enstaka tillfälle.
    tyvärr så har inte kvitton kvar, eftersom det är köpta för över ett år sedan
  • summertime123

hej! Brukar smygläsa här ibland och kände att det var dags att skriva ett inlägg Fyndade precis en lovely knit rosa 50% i min lokala butik Intermezzo i Näsbypark.
    Det fanns en grandmas coat rosa i strlk 4 kvar, har för mig att jag läste förut att det var nån som letade efter det!? Annars va det inte mkt kvar, mest koftor faktiskt...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna