• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

Bina: du har förhoppningsvis mail nu!

• Sommarbebben

Siabellon,

säg inte så, nu blir jag helt knäckt! Jag är alltid ute för sent känns det som. När kollektionen typ är över, då har jag vaknat till liv och insett vilka underbaringar jag inte kan klara mig utan, typ denna då. Ringde faktiskt OM butiken idag, och de hade inte heller några. Fick dock lite Rea-info - mer info finns i bloggen.

Men du, kan vi inte slå våra kloka huvuden ihop, om vi hittar någon affär så kan vi väl tipsa varandra?

• Duntoffla
    Sommarbebben skrev 2009-08-03 21:01:55 följande:
    Siabellon, säg inte så, nu blir jag helt knäckt! Jag är alltid ute för sent känns det som. När kollektionen typ är över, då har jag vaknat till liv och insett vilka underbaringar jag inte kan klara mig utan, typ denna då. Ringde faktiskt OM butiken idag, och de hade inte heller några. Fick dock lite Rea-info - mer info finns i bloggen. Men du, kan vi inte slå våra kloka huvuden ihop, om vi hittar någon affär så kan vi väl tipsa varandra?
    Den infon låter himla trevlig
  • Kajsan
    Siabellon, säg inte så, nu blir jag helt knäckt! Jag är alltid ute för sent känns det som. När kollektionen typ är över, då har jag vaknat till liv och insett vilka underbaringar jag inte kan klara mig utan, typ denna då. Ringde faktiskt OM butiken idag, och de hade inte heller några. Fick dock lite Rea-info - mer info finns i bloggen. Men du, kan vi inte slå våra kloka huvuden ihop, om vi hittar någon affär så kan vi väl tipsa varandra?
    Oc h vart är bloggen?

Behöver en Blogglista!!
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Siabellon
    Jag lovar att rapportera om jag hittar!

Såg i din blogg o har kommenterat o svurit en sväng.....

Pokergirl: det ser så bra ut med Ebay, men hur gör man med betalning o så? jag vågar aldrig slå till jag.......
  • Pokergirl

Siabellon: Jag använder mig av paypal och betalar med mitt visakort, det fungerar jättebra. Ebay länkar vidare direkt till paypal vilket gör att det känns säkert.

• Sylt

Dun --> En webbutik i Finland med härliga namnet "Bimbo" *fniss*. Superservice, jag överförde pengar i torsdags hade den i lådan idag! Tyvärr har hon inga kvar.
    Det finns en på tradera nu (strl 2), tror helt klart att det hade räckt för mig (= generösa i sina strl)

• misak

Hej!

Såg en underbar klänning på tv för en stund sedan, Jessica Andersson hade den på Lotta på Liseberg. Vad heter den o kan man köpa den någonstans nu?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna