• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Pokergirl skrev 2009-08-03 12:32:59 följande:
    Stargirl: Ta dit anticimex så ni får bukt med bekymret, ingår i hemförsäkring så det kostar bara någon tusenlapp, beroende på självrisk.Sara Mia: tack! ska testa att ringa.
    ja det måste vi göra....kanske får vi skylal oss själva lite när vi har sådant "musvänligt" i bithöjd för dessa små äckliga saker...
  • Innerjoin
    Pokergirl skrev 2009-08-03 12:32:59 följande:
    Stargirl: Ta dit anticimex så ni får bukt med bekymret, ingår i hemförsäkring så det kostar bara någon tusenlapp, beroende på självrisk. Sara Mia: tack! ska testa att ringa.
    Vi har Folksam, och där ingår Anticimex i Hemförsäkringen utan självrisk!
    Har haft hit dem både för getingbon och möss i grunden, kostar inget alls.
  • Bina

La-lala... idag fick jag paket.. ett swap som jag hoppas och tror blir kanon!

Dagens molly - ligger uppe och jag förstår inte att jag glömt bort att använda min Summer of 2007 tunic.

everydaymolly.blogspot.com/

• Ugglan71
    Bina skrev 2009-08-03 13:27:37 följande:
    La-lala... idag fick jag paket.. ett swap som jag hoppas och tror blir kanon! Dagens molly - ligger uppe och jag förstår inte att jag glömt bort att använda min Summer of 2007 tunic.everydaymolly.blogspot.com/
    Jag har en likdan (ligger i handfatet efter kladdiga fingrar). Jag brukar ha temptation longtop under (i rött). Är så snyggt!! Den är verkligen så användbar och snygg
  • Sylt

Har äntligen fått min efterlängtade jeanskjol - så fin. Kanske lite stor, men jag bara låtsas att jag är smaaal

Jag har varit mollyfrälst i omgångar, inventerade lite och hittade mitt första plagg. En stickad tröja med ros-emblem. Hihi, det var ett tag sedan...

• Sommarbebben

Kikar in och säger hej! Länge sedan jag skrev i tråden efter det att jag börjat blogga! Men nu tänkte jag be att få göra en liten efterlysning:

Är det någon som vet någon butik där de har kvar cupcake longtop i str 2, gärna i chalk? Letar land och rike runt just nu efter denna, tillsammans med min dröm kofta Crochet Lovely Knit Cardigan 233A, även denna i chalk till rea-pris!
    Du finner mer info på min blogg mollyflickan.blogspot.com/

Håller tummarna att någon kan tipsa om någon butik med rea nu!

• Sara Mia

Idag var en riktig toppen Molly-dag. Först kom min sedan länge eftersökta och efterspanade (i Molly-mall) 630 frilled blouse sleeveless som Bina (Tack Bina!) hade sett i Barkarby. Sedan kom ett litet paket från Sid & Sally med två good t-shirts, en ljusgul och en mellanblå. Båda var klart snyggare i verkligheten än på bild. Det kommer att bli riktiga favoriter.

• Bina

Sara Mia skrev 2009-08-03 17:44:05 följande:

Idag var en riktig toppen Molly-dag. Först kom min sedan länge eftersökta och efterspanade (i Molly-mall) 630 frilled blouse sleeveless som Bina (Tack Bina!) hade sett i Barkarby. Sedan kom ett litet paket från Sid & Sally med två good t-shirts, en ljusgul och en mellanblå. Båda var klart snyggare i verkligheten än på bild. Det kommer att bli riktiga favoriter.
    Härligt
    (tack för ditt mail)
  • Duntoffla

God kväll!

Sonen nattad och jag har jobbat så nu är jag värd lite FL-tid Tyvärr måste jag in och jobba efter inskolningen på onsdag då det strulade ihop sig idag. Kul med semester...NOT!

En annan rolig sak är att jag idag har köpt en poplin frilled blouse. Hittade en på Blocket igår (blev först misstänksam att det kunde vara en kopia) men blev lugnad av säljaren då den inhandlats på Söder i stan. Tydligen hade många varit intresserade men ibland ska man väl ha tur.

Måste prova och se om den passar nu...

Sylt skrev 2009-08-03 16:37:48 följande:
    Har äntligen fått min efterlängtade jeanskjol - så fin. Kanske lite stor, men jag bara låtsas att jag är smaaal Jag har varit mollyfrälst i omgångar, inventerade lite och hittade mitt första plagg. En stickad tröja med ros-emblem. Hihi, det var ett tag sedan...
    Åh, jag är avis! Vill ha en jeanskjol men hittar bara småttestorlekar Var hittade du din?
    Sara Mia skrev 2009-08-03 17:44:05 följande:
    Låter som en kalasbra dag!
  • Siabellon

TADA!

Sommarbebben: du är ute på ett Mission Impossible, de FINNS inte. Jag lovar, vill ha själv. Purple eller powder eller kanske chalk men det är stört omöjligt ju...

Har du provat ringa humlegårdsgatan? Det har inte jag men det kan finnas.

Stargirl: äckligt med såna där kryp. Du har väl koll på klädgarderoben va?

Annars väntar jag på en Live a lot i almost black men den tar tiiid! "den som väntar på nåt gott......." jag vet men man blir ivrig!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna