• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • DansAnsan

Hej!

Är det någon som vet om private embroidered dress från i våras är liten eller stor i storleken? Jag är en 1:a, ibland i koftor 0, men undrar om jag skulle kunna ha en 2:a i private eller om det skulle bli alldeles för stort? (Kan man reglera axelbanden?)

Mvh, Anna.

• Frusna flickan
    Kajsan skrev 2009-08-07 11:10:46 följande:
    Superviktig fråga!Bröllop i morrn, jag ska ha Berry dress i powder , mörkbruna höga sandaletter, mörkbrun spetssjal .Vilken väska?Antingen denna : www.nuknuk.se/ ( fransväska mörkbrun med rosett ( buldtjafset på axelremmen ska tas bort)Eller denna: www.tradera.com/vintage-retro-AKTA-Rotting-Ne...
    Tycker också fransväskan.

När jag har på mig lite bohemian style som jag tycker att Odd Molly är på finare fester brukar jag ha en festligare väska i tex satin el med stenar/paljetter på för att bryta av. Väskan blir då nästan som ett smycke till klädseln. Men så gillar jag också glammiga kuvertväskor  
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 11:48:21 följande:
    Tycker också fransväskan. När jag har på mig lite bohemian style som jag tycker att Odd Molly är på finare fester brukar jag ha en festligare väska i tex satin el med stenar/paljetter på för att bryta av. Väskan blir då nästan som ett smycke till klädseln. Men så gillar jag också glammiga kuvertväskor  
    Måste bara tillägga att din utstyrsel låter som dröm. Urfint! Visa gärna bild sedan
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-08-07 11:10:46 följande:
    Superviktig fråga! Bröllop i morrn, jag ska ha Berry dress i powder , mörkbruna höga sandaletter, mörkbrun spetssjal . Vilken väska? Antingen denna : www.nuknuk.se/ ( fransväska mörkbrun med rosett ( buldtjafset på axelremmen ska tas bort) Eller denna: www.tradera.com/vintage-retro-AKTA-Rotting-Ne...
    SÄger också fransväskan
    Sylt skrev 2009-08-07 10:29:47 följande:
    Jag hade satsat på 3:an. "Strl: 4, smal byxmodell, midjemått: 97 cm, innerbenslängd: 93 cm" (mörka, mått fr Tradera). Vet inte om de ljusa är större? Vad jag fasar för är att de är för låga i midjan, fram är det ju helt ok men bak.... Väljer man en för liten strl blir detta problem bara värre... Gör jag det lättare för dig *asg* Nu skall vi sticka till beachen!
    Ja, nu blev det lätt som en plätt
  • Kajsan

Fransväska it is! Nu ska jag se om jag kan knipsa bort metallskiten på remmen bara.
    Och ut och leta underkjol, klänningen är genomskinlig ju.

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-08-07 12:35:28 följande:
    Fransväska it is! Nu ska jag se om jag kan knipsa bort metallskiten på remmen bara.Och ut och leta underkjol, klänningen är genomskinlig ju.
    Men det ska väl ingå? Eller har jag helt fel?
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-08-07 12:37:11 följande:
    Men det ska väl ingå? Eller har jag helt fel?
    Nä, ingen underkjol till Berry dressen. Eller?  Nä....
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Frusna flickan

Massa reashopping för mig idag! Hurra! Till 50%:

Comma top Pink,
    Private embr i chalk,
    Makeout dress i green (gul) Ville helst ha en blå men kan inte få allt  

väntar på svar ang en annan goding också till 70%

Vad segt det är med nyheterna. De kommer ju aaaaaaaaaaaaaaaaldrig

• Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 13:22:57 följande:
    Massa reashopping för mig idag! Hurra! Till 50%: Comma top Pink, Private embr i chalk, Makeout dress i green (gul) Ville helst ha en blå men kan inte få allt   väntar på svar ang en annan goding också till 70% Vad segt det är med nyheterna. De kommer ju aaaaaaaaaaaaaaaaldrig
    Vad har du shoppat?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna