• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 13:24:35 följande:
    Vad har du shoppat?
    Du menar godingen............? Ja, det säger jag om jag får den

Förresten, vet någon om det finns något kul på RUS eller Kålle & Ada nu?
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 13:53:14 följande:
    Du menar godingen............? Ja, det säger jag om jag får den Förresten, vet någon om det finns något kul på RUS eller Kålle & Ada nu?
    Jag såg nämligen också något till 70 % på en sida

Du får återkomma sen då
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 13:53:48 följande:
    Jag såg nämligen också något till 70 % på en sida Du får återkomma sen då
    Åh vad nyfiken jag blev nu... Undra vad det är för fint du har hittat... Och var............
  • Bambiblogg

Jag trodde att tråden var till för att dela med sig av tips... känns lite tråkigt när folk börjar hålla bra reor hemligt!

• pumbalumba

Hemkommen från semestern nu, det enda semesterfyndet jag gjorde var en (tror den heter så här) lamy dress i chalk.
    Nu väntar jag med spänning på att höstnyheterna ska nå butik. Har blivit helt biten ju.

• pumbalumba

Men vart ska det bli 70%?

Är det någon som ska till Lysekil så kan ni väl poppa in där och se om det börjat med rean?

• Frusna flickan

Såklart ska vi dela med oss. Jag väntade bara på mailsvar om jag skulle få min Berry dress. Jag fick den (bokat alltså) och den kostade EUR 115 hos Nina B, i powder stl 3. Någon 2:a verkade ej finnas. Jag frågade ej om andra stl.

Ville så gärna ha Berry dressen som jag inte tyckt mig ha råd med tidigare. Dessutom är frakten rätt dyr och jag väntar på andra varor som ej skickats så det var bra att få med denna goding.

Jag är ju rätt ny här och vet inte hur ni brukar göra. Jag bor ju på internet och letar överallt och shoppar, säljer själv en del på T och blocket och håller på. Jag är ledsen om jag bröt mot några regler som inte direkt ville basunera ut det när jag endast mailat och frågat om Berryn. Skulle jag gjort annorlunda? Vill ju inte börja min tid  gruppen med att bli illa omtyckt..................

• freemind

Frusna flickan skrev 2009-08-07 14:20:12 följande:

Såklart ska vi dela med oss. Jag väntade bara på mailsvar om jag skulle få min Berry dress. Jag fick den (bokat alltså) och den kostade EUR 115 hos Nina B, i powder stl 3. Någon 2:a verkade ej finnas. Jag frågade ej om andra stl. Ville så gärna ha Berry dressen som jag inte tyckt mig ha råd med tidigare. Dessutom är frakten rätt dyr och jag väntar på andra varor som ej skickats så det var bra att få med denna goding.Jag är ju rätt ny här och vet inte hur ni brukar göra. Jag bor ju på internet och letar överallt och shoppar, säljer själv en del på T och blocket och håller på. Jag är ledsen om jag bröt mot några regler som inte direkt ville basunera ut det när jag endast mailat och frågat om Berryn. Skulle jag gjort annorlunda? Vill ju inte börja min tid  gruppen med att bli illa omtyckt..................
    Du kunde väntat med att berätta tills du var säker på att du fick den!
    Trist att någon säger A men inte B.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna