• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Skorpan08
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-29 21:18:58 följande:
    Vi har precis ätit jordgubbar, årets första. GUUUUD sååå gott det var!!
    Jag åt en helliter alldeles själv igår. Dom svenska är såååå goda!
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Skorpan08

Elin har troligen haft 3-dagarsfeber, idag feberfri efter tre dagar med hög feber och ikväll ser hon ut som en prickig korv. Men riktigt glad har hon varit hela dagen.

• Fru T

Vi har vart på texas longhorn å käka å ja tog mig en lättöl jädrar va gott det va (me öl asså) Nu har ja kollat lite på tevi men känner mig gryyyt rastlös å mannen sitter i soffan å snarkar tror ja ska väcka han å be han att ut å valla mig, fick till en färdknäpp förut å ska banne mig ha en till men lite promenad ska väll kunna hjälpa me...

Nu vill ja inte va gravid längre...

Har blive tipsad om att storstäda, putas fönster skrubba badrummet, ja name it men det tänker ja inte ge mg på för då riskerar ja bara att få så jädra ont i ländryggen ju...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-29 22:01:59 följande:
    Vi har vart på texas longhorn å käka å ja tog mig en lättöl jädrar va gott det va (me öl asså) Nu har ja kollat lite på tevi men känner mig gryyyt rastlös å mannen sitter i soffan å snarkar tror ja ska väcka han å be han att ut å valla mig, fick till en färdknäpp förut å ska banne mig ha en till men lite promenad ska väll kunna hjälpa me...Nu vill ja inte va gravid längre...Har blive tipsad om att storstäda, putas fönster skrubba badrummet, ja name it men det tänker ja inte ge mg på för då riskerar ja bara att få så jädra ont i ländryggen ju...
    Nää, då är det ju roligare med färdknäppen
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-29 21:10:07 följande:
    Nej vi är hemma nu. Jag är dock lite fundersam över om det var bra... för han äter inget nu.. bara sover hela tiden... får försöka väcka honom snart igen.
    välkommn hem.

här är vi nästan klar med flytten,det sista ska hämtas i morgon,då vi även ska storstäda.har så ont efter flytten att jag knappt tar mig fram.dock är det vadena och fötterna som värker.

är så sköt att vara i skägget nu.hoppas alla har det bra
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-29 21:16:55 följande:
    Ok, går amningen bra? Har ni bestämt er nu för Arthur?
    Amningen går bra, men jag tycker han varit ite lat sen vi kom hem.. sover typ hela tiden. Men men, det är ju lite stor förändring att flytta, så han kanske tar igen det senare. BVC skulle komma hit på måndag.

Nej, inget namn bestämt ännu, vi får nog klämma och känna lite på namnen innan vi bestämmer oss för något. Man har ju tre månader på sig.
    SmileyMalin skrev 2009-05-29 21:22:08 följande:
    men då kom ni ju hem ganska snabbt ändå! Hur liten är han?
    Jodå, det var väl rätt okej, tio dagar på neo. När jag låg med Molly så var vi inne i 16 dagar.

Han var 43 cm när han föddes, vägde 1880, gick ned till 1650 dock. Nu väger han 1995.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Arthur ?090519
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-05-29 21:44:50 följande:
    Diana: Grattis till pojken och välkomna hem!!!En riktig liten sötis är han ju.
    Ja, en riktig liten gobit =) Hoppas nu att han är en liten snäll bebis som inte bråkar för mycket med mamma. Har grym huvudvärk idag och är inte sååå sugen på att behöva springa upp fem-sex gånger varje natt. Ibland så sitter jag med honom i knät och sover... *hehe*
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-29 22:15:57 följande:
    välkommn hem. här är vi nästan klar med flytten,det sista ska hämtas i morgon,då vi även ska storstäda.har så ont efter flytten att jag knappt tar mig fram.dock är det vadena och fötterna som värker. är så sköt att vara i skägget nu.hoppas alla har det bra
    Åh vad skojigt... hade helt glömt bort att ni höll på med flytten nu... tänk vad tiden rusar iväg när man är borta... och man har verkligen noll koll på verkligheten.
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-05-29 23:35:48 följande:
     Massor med Grattis till dig Dinana!
    Tackar!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4