• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour

Det var därför alla ungar hade ballonger på stan igår med andra ord. Fy tusan, borde förbjudas, obehagligt som tusan. :(

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Apipoulai
    Fru T: Kommer det nån bebis, eller? Säg till henne att det är dags idag.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-30 17:52:11 följande:
    Fru T: Kommer det nån bebis, eller? Säg till henne att det är dags idag.
    Hon har fått höra det måååånga gånger idag redan men tycks inte by sig.

ja ner å sitta i öltältet me vänner sen vid 20, kanske folkstimmet å musiken kan få henne på andra tankar Tedde började jobba där nere för en 10 minuter sen å jobbar till halv två så där nån gång kan det ju va lagom att dra igång så han hinner jobba sina timmar å få lite extra pengar
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Apipoulai

Men du: Fint folk kommer sent! =)

Vad trevligt det lät. Jag vill också till hamnfesten, men min make behagar inte komma hem idag, verkar det som. :(

• thelifesaviour

Usch, världens illamående idag, men får hoppas att lite mat får mig på bättre mående. Kött på grillen, potatisen snart färdigkokad och tzatziki och mumsig sallad. En alkoholfri Carlsberg får det nog bli på det också.

Linda, vi får hoppas att hon blir missunnsam och vill komma ut när du går iväg för att göra någonting roligt. :)

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-30 18:17:54 följande:
    Men du: Fint folk kommer sent! =)Vad trevligt det lät. Jag vill också till hamnfesten, men min make behagar inte komma hem idag, verkar det som. :(
    Ja det är ju sant, men ja kom på bf ja Ne men i morron känns som en bra dag
  • Fru T

Mamma säger att hon kommer den 4e för då har ja tvättstugan bokad då sa ja att jädrar då springer ja å bokar om tiden till i morron {#lang_emotions_tongue_out}

• Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-30 18:24:34 följande:
    Mamma säger att hon kommer den 4e för då har ja tvättstugan bokad då sa ja att jädrar då springer ja å bokar om tiden till i morron
    Haha, ja gör det! :) Det hjälper säkert. Men det är ju skönt att veta att det är högst 14 dagar kvar iaf. Jag har typ 60 kvar + ev överburenhet. :/ Det suger lite.
  • dinana

Har 14 dagar kvar till BF =) Men jag är säker på att bebis kommer innan dess... *hehe*

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Leos och Vincents mamma

Här har vi haft en mysig dag! Leo o jag åkte iväg på son o mor mys förut idag, vi åkte till badhuset o idag har de oxå öppnat tinnerbäcken så vi badade utomhus oxå, supermysigt var det o så fikade vi. Både han o jag uppskattade lite egentid bara han o jag
    Sen har vi varit ute på tomten hela dagen, såå underbart väder ju!

Usch o fy, fick reda på förut att jag vet vem mördaren är Jag har sett honom jätteofta, jag känner honom inte, men vi har hälsat på varandra när vi åkt samma buss o när vi lekt i lekparken några ggr. Han går utanför vårat fönster nästan varje dag med sin tjej o sitt barn. Fick reda på det av grannarna förut, de visste att hans sambos pappa bor här där vi bor ungefär. Så olustigt att veta vem det är.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4