• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma

Har precis kollat på programmet "En skräddarsydd lillasyster" som jag hade spelat in. Började kolla lite igår o kollade färdigt nu när jag gick upp. Gud vad jag lipade.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-30 08:46:21 följande:
    Har precis kollat på programmet "En skräddarsydd lillasyster" som jag hade spelat in. Började kolla lite igår o kollade färdigt nu när jag gick upp. Gud vad jag lipade.
    ja hade vela se den, går den i repris tro..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-05-30 08:48:41 följande:
    ja hade vela se den, går den i repris tro..
    Den finns att se på tv4.se såg jag nu.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-30 08:49:59 följande:
    Den finns att se på tv4.se såg jag nu.
    Tack
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-29 22:21:37 följande:
    Åh vad skojigt... hade helt glömt bort att ni höll på med flytten nu... tänk vad tiden rusar iväg när man är borta... och man har verkligen noll koll på verkligheten.
    barnen somnade nästan direkt.själv kunde jag inte somna efter ha varit igång hela dagen.idag ska det skuras och städas i gamla lyan.

har du nån bild på lille gossen?
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-30 09:04:45 följande:
    barnen somnade nästan direkt.själv kunde jag inte somna efter ha varit igång hela dagen.idag ska det skuras och städas i gamla lyan.har du nån bild på lille gossen?
    Det finns en bild längre bak

Nu ska jag åka och färga håret. Bara en vecka kvar
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

*beeeeebis kom uuuuut nuuuu*

har ont i jumskarna av allt promenerande igår, men idag blire mer!

Ska upp på stan å fixa lite å sen ikväll ska ja me mina vänner å sitta i öltältet vid hotellet Tedde jobbar ju vakt vid festligheterna så ja har han nära helatiden, å nära hem me för den delen!

• Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-29 20:09:52 följande:

Vi var borta på hamnfesten förut, Leo fick en kattballong från han som viker ballongerna, han var ju med i talang på tv. Sen kollade vi på kung fu uppvisning o gick o strosa lite, sen åkte vi hem o åt tacos o nu sover barnen.
    Ja, jag har haft hans barn påen av förskolaorna jag jobbat. Han är desutom jultommten i centrum vid den tiden av året. Han är jätte duktig
  • Mandarin

-Dinana

Jätte söt kille. Alexander är jätte fint. Min Alexandra skulle ha hetat det men så blev det en tjej istället VI sejer bara Alex för det mesta

• Maria84
    Mandarin skrev 2009-05-30 11:49:58 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-29 20:09:52 följande:
    Ja, jag har haft hans barn påen av förskolaorna jag jobbat. Han är desutom jultommten i centrum vid den tiden av året. Han är jätte duktig
    Han är jätteduktig, vi har honom bokad på midsommardagen. Hade honom förra året och det var populärt så vi bokade honom direkt till i år.
    Tycker dock att han skulle ha tagit apan i talang istället för det med ballongerna, han hade nog haft större chans.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4