• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 10:38:38 följande:
    när bebis är ute är det jag som lägger in mig på skönhetsalong o gör en makeover totalt på hela mig... ska bara hitta nån dum sate som betalar med...

aaah juste glömde att mannen låvat mig en ansiktsbehandling me så det blire samtidigt som brynen å fransarna ska fixas...

Ja går te salong Fame på Storgatan, tanten där är supertrevlig å så sätter hon på massagen i sängen
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

vill hitta nån som är fruktansvärt duktig på threading...

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 10:37:02 följande:
    ohhh fiint, vill med fixa mina naglar o noppa ögonbryn....
    Jag fick ögonbrynen noppade i tisdags. Välbehövligt, men nu ser man ju ut som folk iaf
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 10:42:37 följande:
    verkligen, ska med se till att ta minst en heldag med massa pyssel o plock bara med mig...
    Fru T skrev 2009-06-04 10:41:19 följande:
    Det ska ja göra när tösa e ute färga bryn å fransar å plocka bryn.. har en manikyr att utnyttja på Kicks (mina naglar är snälla å växer som tusan å så använder ja mig av ACO nagelstärkare nästan varje dag, det gör susen!)å en kompis ska komma å slinga å klippa håret på mig...Värsta lyxen men ja förtjänar faktist att bli bortskämd efter den här tiden...
    Det tycker jag att ni gör rätt i!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 10:57:54 följande:
    Det tycker jag att ni gör rätt i!
    man måste passa på att skämma bort sig själv allt som oftast...
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 11:17:15 följande:
    man måste passa på att skämma bort sig själv allt som oftast...
    Absolut! Det blir tyvärr alldeles för sällan när man har småbarn, men man behöver det. Lite vardagslyx är aldrig fel. Och framförallt egentid, att bara få rå om sig själv.

När jag åkte och hämtade klänningen häromdagen så ringde min svägerska. Jag hade visst missat dem trots att de tutat Jag bara njöt av att få vara för mig själv och satt och poppade i bilen, man kan ju inte ha koll på allt
  • dinana

ingen här som behöver mammakläder? inboxa i så fall.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 11:29:35 följande:
    Absolut! Det blir tyvärr alldeles för sällan när man har småbarn, men man behöver det. Lite vardagslyx är aldrig fel. Och framförallt egentid, att bara få rå om sig själv. När jag åkte och hämtade klänningen häromdagen så ringde min svägerska. Jag hade visst missat dem trots att de tutat Jag bara njöt av att få vara för mig själv och satt och poppade i bilen, man kan ju inte ha koll på allt
    ja verkligen, kände det jag va hemma själv sist, nog för att det var skönt men nästa gång jag blir barnledig ska jag fylla kvällen med aktiviteter som jag mår kalas av, åka o bada o göra manikyr, äta god middag ute o bara ha det gött..
    sist blev det ju förvisso egentid hemma framför datorn men fan va trist jag hade...

vilket skicka var din karl i sen när han kom hem då??
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-04 12:17:28 följande:
    ja verkligen, kände det jag va hemma själv sist, nog för att det var skönt men nästa gång jag blir barnledig ska jag fylla kvällen med aktiviteter som jag mår kalas av, åka o bada o göra manikyr, äta god middag ute o bara ha det gött..sist blev det ju förvisso egentid hemma framför datorn men fan va trist jag hade...vilket skicka var din karl i sen när han kom hem då??
    Ja det är nog en bra idé. Göra sajer för att pyssla om sig själv. Jag är likadan när jag är ensam hemma, det är skönt en liten stund bara sen blir man rastlös.

Han var i betydligt bättre skick än vad jag hade väntat mig
  • Firstandhappy

ohhhh förstår inte vad jag är så trött för.... håller på att bli galen, får inget gjort alls..

• thelifesaviour

Det märks att jag inte sovit inatt. Är en zombie som mest grinar. Och halsbränna förstås.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4