• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-05 09:27:16 följande:
    Nu ska ja kolla på Yes Man vi kolla på den igårkväll, eller mannen gjorde det, ja somna som en gris (lät tydligen som en me) men den måste vart rolig för ja vakna till av att mannen skratta högt massa gånger är så typiskt mig, ja KAN inte kolla på film utan att somna, ju mer ja vill se filmen ju fortare somnar ja
    den e asbra...
    Mizzz skrev 2009-06-05 11:21:17 följande:
    Ja, chansen finns ju ;) Fast jag tror att jag precis kommer ha haft mens då, så det kommer väl vara några dagar kvar till ägglossning då.. Hmm sitter och tänker JÄTTE långt in i framtiden och funderar på detta efter förlossnignen (hehe).. - När Linus föddes hade vi duschen precis vid toan, vilket ju underlättade helt otroligt mkt efter toabesök, det gick ju liksom inte att snudda med något "fast" när nere den första veckan. Utan jag gjorde som man gör på BB, spola med vatten. Men nu har vi ju ingen dusch så nära längre, hur gör man då?
    tyckte det fungerade bra med gula skummgummiservetter som man blötte o dabbade med, annars får man kissa i duschen..
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-06-05 11:26:55 följande:
    tyckte det fungerade bra med gula skummgummiservetter som man blötte o dabbade med, annars får man kissa i duschen..
    Ja, man finner väl något sätt.. Är troligen minst ett år från det problemet iaf
  • Fru T

haha en film senare å 10 inlägg på FB rikare

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-06-05 11:29:03 följande:
    Ja, man finner väl något sätt.. Är troligen minst ett år från det problemet iaf
    tyckte det va lättaste eftersom vi hade separat toa o dusch i förra lägenheten...
    bara en liten toa på ena o bad i andra... till efter den här förlossningen ska jag skaffa extra lång duschslang så man kan sitta på toan o skvätta...

Vet att många tycker det är äckligt att folk kissar i duschen, men är det enda sättet att slippa den svidande brännande känslan efter förlossningen så gör man det..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-05 11:34:06 följande:
    tyckte det va lättaste eftersom vi hade separat toa o dusch i förra lägenheten...bara en liten toa på ena o bad i andra... till efter den här förlossningen ska jag skaffa extra lång duschslang så man kan sitta på toan o skvätta...Vet att många tycker det är äckligt att folk kissar i duschen, men är det enda sättet att slippa den svidande brännande känslan efter förlossningen så gör man det..
    Fan kisset hamnar ju på samma ställe ändå å man spar på vattnet! Å man blir ju renare i duschen än om man torkar sig me pappret det är ju inte så att kisset stannar kvar i badkaret å vattnet rinner ner {#lang_emotions_tongue_out}

Tänker tillbaka på en gammal tråd......

Just nu är faktist det ända sättet att få ut allting är att stå i duschen...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet

ni med facebook.ni som kan det bättre än mig

om jag ex har vännerna Y och X båda skriver på min sida,svarar på mina inlägg.jag vill att både X och Y ska kunna svar.men vill att de inte ska få se varandras svar.hur gör man då?

jag funderar på att rensa lite bland vännerna då det har visat sig att vissa är falska och pratar skit med en viss person om mig

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-05 11:42:48 följande:
    ni med facebook.ni som kan det bättre än migom jag ex har vännerna Y och X båda skriver på min sida,svarar på mina inlägg.jag vill att både X och Y ska kunna svar.men vill att de inte ska få se varandras svar.hur gör man då?jag funderar på att rensa lite bland vännerna då det har visat sig att vissa är falska och pratar skit med en viss person om mig
    Om de svarar på samma inlägg så tror jag inte att det går att de inte ser varandras svar, men jag är inte säker.
    Känner igen det där, har rensat upp lite jag med
    Vissa klarar man sig utan helt enkelt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-05 11:42:06 följande:
    Fan kisset hamnar ju på samma ställe ändå å man spar på vattnet! Å man blir ju renare i duschen än om man torkar sig me pappret det är ju inte så att kisset stannar kvar i badkaret å vattnet rinner ner Tänker tillbaka på en gammal tråd...... Just nu är faktist det ända sättet att få ut allting är att stå i duschen...
    preciiiiis... o skönt är det när man slipper svidandet..
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-05 11:57:36 följande:
    Om de svarar på samma inlägg så tror jag inte att det går att de inte ser varandras svar, men jag är inte säker.Känner igen det där, har rensat upp lite jag med Vissa klarar man sig utan helt enkelt!
    pkej.då får jag nog ta och rensa.det verkar gå en hel del skitsnack även på FC
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-05 13:06:11 följande:
    pkej.då får jag nog ta och rensa.det verkar gå en hel del skitsnack även på FC
    Är inte förvånad!
    Folk är så falska och fega och trivs bättre med att snacka skit. Men låt de göra det då, det är deras problem.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4