• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • SmileyMalin
    Maria84 skrev 2009-06-03 12:25:13 följande:
    Åh vad skoj! Nu blev jag sugen på att åka och titta ju! Du kommer inte vara så långt från oss då Just nu skiner solen här men det blåser.
    det är två onsdagar i rad till Kvällstävling som börjar vid sju!
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-03 13:54:10 följande:
    fusk... vill med börja jobba igen, så trött på att gå hemma nu...
    vi kan byta Släng hit lillen så får du mitt jobb
    Jag längtar ihjäl mig efter mammaledigheten!
  • thelifesaviour

Någon som hört något från Linda idag?

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-04 18:50:39 följande:
    Någon som hört något från Linda idag?
    Nä inte mer än i morse. Men hon är ju online både här och på msn... Fast det kan man ju vara ändå förstås
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 18:53:19 följande:
    Nä inte mer än i morse. Men hon är ju online både här och på msn... Fast det kan man ju vara ändå förstås
    Aha, jag har inte sett det. :)
  • SmileyMalin

Nellie är ett mycket skumt barn...
    Efter dagis och skola var det som alltid dags för hundarnas eftermiddags-promenad. Tog en kort sväng eftersom det var väldigt mörka och stora moln på himlen en bit bort....
    När vi är typ 1 km hemifrån rusar Nellie in i granngårdens paddock och börjar leka häst. Typ samtidigt börjar det blåsa iskalla stormvindar och världens ösregn drar igång.
    Ville Nellie skynda sig hem då?
    Nepp!
    I typ 20-30 minuter for hon runt och lekte därinne helt oberörd av vädret medan jag och hundarna stod ihopkrupna och stirrade deprimerat på varandra totalt dyngsura

Blev en lååååååååååång och väldigt varm dusch när vi äntligen kom hem!

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-04 18:53:19 följande:
    hoppas du kom fram torr till tornby.fy vad det regnar idag.här är vi nyss hemkomna från tösens dagis.vi stötte på en jättetrevlig familj som flyttade in mittemot vår gamla lya.tjejen hade mycket att berätta om lyan.den var visst en riktigt snuskig lgh,de hade fått skura lilla toa med klorin flera gånger,hela lägenheten var vidrigt snuskig visst.de hade fått ta denna lägenhet akut.

även en vän till min make hade kollat på den lyan och han vägrade flytta in dit.

hoppas Fru T får sin lilla tös snart
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-04 19:23:59 följande:
    hoppas du kom fram torr till tornby.fy vad det regnar idag.här är vi nyss hemkomna från tösens dagis.vi stötte på en jättetrevlig familj som flyttade in mittemot vår gamla lya.tjejen hade mycket att berätta om lyan.den var visst en riktigt snuskig lgh,de hade fått skura lilla toa med klorin flera gånger,hela lägenheten var vidrigt snuskig visst.de hade fått ta denna lägenhet akut.även en vän till min make hade kollat på den lyan och han vägrade flytta in dit.hoppas Fru T får sin lilla tös snart
    Vi var torra när vi kom dit, men desto blötare när vi kom hem
    Patrik satt på bussen redan när vi började gå, ändå hann vi hem först. Det gick fort i ösregnet vill jag lova
    Roligt med trevliga grannar! När vi kom hem satt det ett kuvert i dörren med ett kort till brudparet och 500:- från våra grannar. Det var väldigt snällt och omtänksamt tycker jag!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

neheni ja är fortfarande hemma å kan berätta att ja kommer INTE va online på msn när vi åkt upp för datorn stänger ja av då

Orkar bara inte sitta vid datan, den står för tillfälle på tv bänken då ja kollar på en hel del film genom datan te tvin...

ja gör inte mycket annat än kollar på film/tevin å sover om vartannart... Nu har ja käkat å tösa sprattlar för fullt sopm vanligt när ja ätit nåt...

Snart klar me tvätten är ja me så mammas teori gick i stöpet...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-04 20:23:53 följande:
    neheni ja är fortfarande hemma å kan berätta att ja kommer INTE va online på msn när vi åkt upp för datorn stänger ja av då Orkar bara inte sitta vid datan, den står för tillfälle på tv bänken då ja kollar på en hel del film genom datan te tvin... ja gör inte mycket annat än kollar på film/tevin å sover om vartannart... Nu har ja käkat å tösa sprattlar för fullt sopm vanligt när ja ätit nåt... Snart klar me tvätten är ja me så mammas teori gick i stöpet...
    nä ända som ska va på är mobilen så du kan skicka sms till miiiiig!! {#lang_emotions_demon}
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4