• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-05 22:22:37 följande:
    Ja tror att Kyrka är nog med ävetyr för mig
    Hihi, det förstår jag
    Men ni är väldigt välkomna iaf. Ville bara säga att den möjligheten fanns. Insåg idag att det är en aning för mycket mat Men hellre det än för lite!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!!

Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan
    Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta

Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-06-06 07:06:13 följande:
    Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!! Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar
    Vad gulligt
    Hoppas ni får en riktigt fin och minnesvärd dag och att allt går enligt planerna
  • thelifesaviour
    Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!! Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar
    Oh, nu är det dags! Jag är så pirrig för er! :)
    Ni är så fina ihop och jag önskar er all lycka i världen.
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Familjetrollet
    Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!!Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar
    lycka till idag.du kommer bli en jättefin brud.hoppas att vädret blir fint idag oxå

vad ska ni andra hitta på idag?

här ska vi nog ta en sväng till kolonin och kolla till det.sen får man hålla tummarna att det blir många jordgubbar i år
  • Fru T
    Jag har världens sötaste blivande man. Vi sov ju inte tillsammans i natt och nu hittade jag det allra finaste kärleksbrevet. Tårarna rinner och jag är så lycklig. Han är så fin!!Om 5 timmar är jag nog på väg in i kyrkan Kl. 12 är det ifall nån är intresserad av att komma och titta Har sovit mindre än 3 timmar så jag hoppas att min sminkös är duktig på att trolla bort svarta ringar
    Åhhh så mysigt å vilken bra start på en underbar dag, för det kommer det bli!

Se bara till att slappna av å njuta av allt å LYCKA TILL Ni kommer vara jätte vackra!!

jag hade ju tänkt å komma ut men ja tror faktist ja håller mig hemma!
    Min kropp beter sig skumt, ja har mått apskumt i natt å vart uppe å både kräkts å haft rännskita {#lang_emotions_embarassed} å får springa en hl del på toa fortfarande...
    Så hålla sig hemma känns som en bra idé...

Sitter nästan å väntar på att ja ska börja få lite ont me
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-06 09:50:43 följande:
    Åhhh så mysigt å vilken bra start på en underbar dag, för det kommer det bli!Se bara till att slappna av å njuta av allt å LYCKA TILL Ni kommer vara jätte vackra!!jag hade ju tänkt å komma ut men ja tror faktist ja håller mig hemma!Min kropp beter sig skumt, ja har mått apskumt i natt å vart uppe å både kräkts å haft rännskita  å får springa en hl del på toa fortfarande...Så hålla sig hemma känns som en bra idé...Sitter nästan å väntar på att ja ska börja få lite ont me
    då är du nära förlossningen.en vän kräktes och hade diarre precis innan hennes son föddes.hoppas din lilla busiga tös tittar ut snart.jag som tyckte att 2 dagar övertid var ett helvete.ca 1 vecka övertid måste vara ännu värre

du får ha en bra dag
  • Firstandhappy

jaha här höll man ju på att göra sig vacker för ett bröllop men svidade om till mjukisar igen o har nu städat o fixat...
    Fru T, hoppas det blir dags för dig snart, sitter o väntar spänt på ett sms...

• Firstandhappy
    underbart, all lycka till er idag... skulle gärna vart där men min "uppgift" som chaffis blev inställd o jag har ingen aning om vart jag ska o har för den delen en son som är lite arger idag med...
  • dinana
    jenny: gratulerar och önskar er allt gott idag på den stora dagen.

http://nallebudet.se/php_class/phpThumb.php?src=/nallar/upload/brudnalle2.jpg&h=400&bw=1&bc=000000

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4