• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-05 19:56:16 följande:
    här blir det nog "Talang". Iallafall om sambon håller sig kvar vid datorn så jag får hålla i fjärrkontrollen
    haha.jag trodde det var slut för säsongen.får ta och glappa lite på fjärren sen.här är man helt mör efter tre promenader idag.äntligen börjar man få ordning på lyan.nästa vecka ska vi ringa ang tapeterna som inte har nått lim,G har vart och kollat och sagt att det måste åtgärdas.

vill inte sätta upp gardiner och en massa prylar innan tapeterna är på plats i barnens rum
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-06-05 19:54:34 följande:
    foglossning är inte skoj.vi får hålla tummarna att det går bättre på nästa tävling sitter och funderar på om det finns nått sevärt på tv ikväll
    Jag tänkte kolla på Eight Below på femman vid halv tio. Långfilm. Fick rätt bra betyg i alla fall och jag älskar äventyrsfilmer =)
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-05 20:31:24 följande:
    Jag tänkte kolla på Eight Below på femman vid halv tio. Långfilm. Fick rätt bra betyg i alla fall och jag älskar äventyrsfilmer =)
    då får jag se om den är nått att ha.jag gillar dokumentärer och alla slags serier om mord osv.tyvärr gå de när jag har somnat*skratt*

jag saknar djurkanalen vi hade genom comhem.nu har vi bytt internetleverantör.men jag ska luska fram om de har extra kanaler via nån boxer
  • Firstandhappy

nyss hemkommen från landet o har vart duktigo lagat bilen lite... sonen va gratis idag, massor av gånger...

• thelifesaviour

Oh, undrar hur nervös Jenny är nu! :D
    Jag är så avundsjuk på dig!

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-05 21:39:39 följande:
    Oh, undrar hur nervös Jenny är nu! :D Jag är så avundsjuk på dig!
    Ja skulle tippa på att det flyger en hel del fjärilar i magen på henne

Ja vill åka te kyrkan i morron men vågar inte åka själv av vissa anledningar å Tedde jobbar natt så han sover gott vid den tiden...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-05 21:42:05 följande:
    Ja skulle tippa på att det flyger en hel del fjärilar i magen på henne Ja vill åka te kyrkan i morron men vågar inte åka själv av vissa anledningar å Tedde jobbar natt så han sover gott vid den tiden...
    Jag har ingen möjlighet att ta mig ut, har ju ingen bil och inget körkort. :(
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-05 21:42:57 följande:
    jag har.... vill ju ha med min wingman juh...
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-06-05 21:53:59 följande:
    jag har.... vill ju ha med min wingman juh...
    Jag är jättenervös

Ni får såå gärna komma! Ingen blir gladare än jag. Vill ni så finns det MASSOR med mat också
    thelifesaviour skrev 2009-06-05 21:42:57 följande:
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-05 22:10:58 följande:
    Ja tror att Kyrka är nog med ävetyr för mig
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4