Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-07-05 21:42:10 följande:
    Ja just det ja, Naturdiet finns det ju också.. de körde jag också med.. de är ju lite billigare, men i stort mycket godare än Allevo/Nutrilette... men kul att blanda lite... så tröttnar man inte lika fort.. vill också börja banta. Skall ju försöka komma ner i mina jeans i storlek 28/29 i år.
    jag ska försöka komma i stl 38,har stl 42/44 nu
    igår tog jag och stora tösen en promenad runt hela skägget.var helt lut när vi kom hem.
    tösen blev rädd när det var fullt av polisbilar och en polisbuss i nygård.det sägs vara ett mindre rosengården i nygård
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet

fy vad det regnar idag.
    vill nån ta en fika på ikano imorgon, runt kl 13?

• Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-07-06 19:17:21 följande:
    fy idag har jag ont i min mage. där nere. känns som jag ska få mens, men det lär ju inte hända :( om det ska vara 120 dagar mellan nu med är det inte dags förrens i augusti. jag gillar inte det dära. men det gör jätteont. Nu kanske det kommer för mycket info men men, jag har ont i mina bröstvårtor med. liksom ömmar om jag tar där. det är galet jobbigt. Härligt att du fått din bebis nu Ewa! det va på tiden! :D fick du mitt sms?
    låter som att du är gravid eller har ägglossning.

här ska man strax lägga sig.har sytt flera klänningar idag

imorrn ska jag gå och fika med barnen på centrum eller Ikano
  • Familjetrollet

Diana
    tack för en trevlig fika.jisses så söt Leonard är{#lang_emotions_smile}nästa gång får vi ta en fika hemms hos oss så Molly kan leka med töserna.

jag har msn,du ligger inlagd där

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-07 22:47:14 följande:
    Ah, ja det var ju trevligt. Hoppas vi kan ses snart igen. Jag har dig på msn, men ser aldrig att du är online där. Konstigt... eller du kanske inte är online ?
    jag är inne väldigt sällan.eller rättare sagt jag är inne ibland men är då  som offline

gäsp idag är man helt slut.
    somnade vid 03 inatt,kunde inte somna efter ha sett på tv i 4 timmar ang MJ.
    när man väl hade somnat så lekte katten med en kula och en boll i flera timmar i sträck{#lang_emotions_smile}undrar hur glada grannarna är under{#lang_emotions_laughing}
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-07-08 08:45:56 följande:
    Någon som vill ses nu på förmiddagen?
    jag hade gärna träffat er.men idag är vi fullbokade{#lang_emotions_frown}
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-08 13:36:21 följande:
    Var på kontroll idag. Lille gubben väger 3600 gram idag. Såg så bra ut så och läkaren var väldigt nöjd. Naveln har fixat till sig i stort sett nu så vi fortsätter å kör med klorhexidinsprit ett tag till så skall nog allt vara bra sen. Han börjar allt att komma ifatt nu... Vet dock inte längden, men han var ju 51 cm sist så.
    han växer så det knakar.töserna pratade om söte leonard hela vägen hem.såg du inlägget på Fb ang loppisen?

här sitter man knappt vid datorn längre om dagarna.
  • Familjetrollet

vilka fina bilder,man kan inte tro att du är nyförlöst.oftast brukar nyförlösta vara bleka och se ut som hundra svåra år,du lyser som solen

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-07-08 20:28:17 följande:
    hahahhaha tack, ja jag kännde mig oförskämt fräsch efter o mådde verkligen hur bra som helst, fast kanske beror på att det bara tog 13 min o 3 värkar för honom att komma ut med...
    det var en raket förlossning.bm sa att det inte var bra att föda för snabbt.min ena förlossning tog bara 2 timmar från att vattnet gick,jag var helt öppen på mindre än en timme och det var för snabbt enligt bm

nu får du passa på att gosa med er nya familjemedlem.

hade tänkt sitta på FL ikväll,men det blir sängen pga rejäl magvärk
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-08 22:52:44 följande:
    Ja jag läste det.. =) Ja de verkade ju glada i honom. Han skrattade ju så glatt åt dem =) Hihi...
    ja så charmig som leonard är så kan man ju inte göra annat än le åt åt honom.han är verkligen en nyfiken bebis med sina stora blåa ögon.

hoppas det blir bättre väder snart.lilla tösen vill så gärna åka till valla gård,men i detta väder går det ju inte

vad ska ni andra hitta på idag+här ska jag ta en tripp till centrum under dagen.ska handla in mer sysaker så  jag kan sy klart alla barnkläder
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4