Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-07-25 20:18:52 följande:
    Tack snälla, men de har sina stunder de med. Lucas testar ju allt just nu och är högt och lågt Men på restaurang blev han till och med bekymrad för det han tappade på golvet, konstigt att han inte blir det hemma Usch och fy! Bussgods tror man ju ska funka. Får du nån ersättning då?Skönt att köparen är förstående åtminstone.
    enligt köparen ska bussgods betala varans värde samt frakten.det blir inte lätt att säga ett värde då det är en samlarsak som är oväderlig för köparen och andra samlare

man vet ju att posten lyckas slarva bort saker och de står inte för det.men att bussgods skulle slarva bort dyra värdesaker trodde jag aldrig{#lang_emotions_frown}så nu ska man behöva krångla med dem och få pengar tillbaka förhoppningvis...

barn i lukas ålder testar alla gränser,barn är allt roliga.här har vi en papegoja på snart 6 år.vissa dagar är det bara för mycket när tösen ska härma allt man säger{#lang_emotions_laughing}

jag brukar skämta med maken att detta är bara början.undra hur töserna blir runt 13-15 års ålder.min son som snart är 15 år är i sin bästa ålder just nu{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_djavulsk}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-07-25 20:20:40 följande:
    sitter fortfarande fast med svärisarna som skulle ha ålkt hem igår...
    låter inte skoj
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-07-26 07:57:24 följande:
    Nej, man skickar ju med bussgods för att vara lite tryggare.Posten litar jag inte på för 5 öre.Hehe, ja det blir ju så.Ja det blir nog nåt att bita i, två tonårsdöttrar Ja det hör ju till så man får bita ihop ibland, räkna till 10 och intala sig att han utvecklas
    ja det ska bli kul och se hur barnen blir när de är ungdommar.äntligen är solen här igen.är det nån fika på gång framöver?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-07-26 09:19:38 följande:
    Det hoppas jag!Vi behöver sysselsättas framöver, Patrik börjar jobba imorgon igen
    min gubbe är leig 4 veckor till.jag tar gärna en fika nästa vecka
  • Familjetrollet

här var det lugnt.
    vill någon ta en fika imorgon?här är det sista veckan man har det lugnt nu.maken har turen att vara ledig 4 veckor till.

• Familjetrollet

fy för bussgods!de slarvar bort en värdesak som är jättesvår att vädera.nu ska de ha kvitto på vad säljaren betalade.det finns inget kvitto då jag sålde saken över nätet via blocket.

varken kvitto eller fraktsedeln finns kvar.dock sa killen att jag ska ringa en annan inom bussgods som tar hand om paket som försvinner på bussgods.

aldrig mer bussgods säger jag.

• Familjetrollet

här var stendött

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-08-02 15:42:38 följande:
    Visste inte heller vad det var, men fattar ju nu...Sjukt att folk vill se ut så där! Det är ju inte fint nånstans, då har jag hellre lite extra faktiskt.Nu har min lille börjat resa sig längs möblerna. Nu blir det inte en lugn stund här med andra ord
    duktig gosse.

hoppas alla mår bra.här är man knappt inne på nätet längre.finns inget skoj alls längre på nätet.maken har semester ett par veckor till så då umgås man med honom och barnen än att man sitter vid datorn
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-08-03 23:36:57 följande:
    Hur många av er gick över tiden? Och hur många dagar?
    med näst sista gick jag över 2 dagar.jag har bara gått över tiden en gång av alla graviditeter
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-08-04 17:37:44 följande:
    Fy tusan, ringde just upp till förlossningen för jag hade lite frågor om äggvita i urinen och jag har aldrig blivit så otrevligt bemött och då är jag bra på att hantera otrevliga människor. :(
    sjukvården är ett skämt numera.vissa personer i vården verkar ha valt fel yrke....
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4