Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-06-27 20:58:27 följande:
    Hej alla damer! Vilken fantastisk dag! Jag och sambon har legat flera timmar ute vid hultsjön, ätit jordgubbar, löst korsord och badat, helt perfekt en dag som denna. Sen har vi grillat och ätit melon här hemma. Bra dag helt enkelt!Familjetrollet, hoppas någon lyckats fånga den lille stackaren, att folk är så dumma med djur är helt otroligt.. :(
    jag blir fly förbannad när folk inte tar ansvar för sina djur.fattar inte hur man kan vara så korkad och elak och bara slänga ut ett husdjur som man har tröttnat på.
    denna kanin verkar inte ha rymt.för det finns ingen bortsprungen kanin varken på blocket eller på centrums anslagstavla{#lang_emotions_frown}{#lang_emotions_yell}
    LillaLilli skrev 2009-06-27 21:13:05 följande:
    vad är det bästa att göra när man är uttråkad, kom igen, vad som hellst! :P
    sitta på FL{#lang_emotions_laughing}eller bläddra mellan tv-kanalerna.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-27 21:20:26 följande:
    hehe men det har jag gjort sen.... 5 kanske :P
    rastlöshet är inte skoj.själv saknar jag de gamla comhem kanalerna vi hade förut.

vi får ta och ordna en fikaträff snart igen.är länge sen jag var och fikade nu.
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-06-27 21:52:17 följande:
    ja det tycker jag, men jag kommer inte till Linköping förrens den 19e tror jag det är.. jobbar lite i Nässjö nu. segt..
    vad synd.vi får ta en fikaträff när du kommer hem till lkpg
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-27 23:50:05 följande:
    Hehe, ja den ser ju kul ut... fast jag håller mig nog ändå till min ståbräda med sits. =)
    ser ut att vara en nyare variant av "seat and go"brädan
  • Familjetrollet

vad ska ni hitta på idag?jag funderar på att ta en sväng förbi ikano och kolla efter kläder.

vet nån om de rear ut badkläder till barn och vuxna ?

• Familjetrollet

ja just det.jag har spärrat min sida nu,så ni som vill komma in hos mig får hojta till.
    blev så trött på snokande personer så jag spärrade min sida igen.

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-06-28 10:33:10 följande:
    Idag får det bli ännu en dag vid vattnet, så skönt att bara ligga och slappa. Det är sommar med kvalitet! :D
    det skulle vara skönt att få bada ute.men här blir det inget bad ute förren lilla tösens brännskada är läkt.lär ta minst 2 veckor till innan vi kan bada ute
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-06-28 11:10:49 följande:
    om såret va så pass litet som en 5 krona kan ni köpa bra läkplåster på apoteket så kan hon bada iallafall..
    tack,snällt att gu gav info om det.hon har salva och kompress över sin brännskada.men det läker så långsamt så jag ska ringa vc i morgon.vill få skadan undersökt.har kollat upp och enligt en sida ska skadan vara läkt på 1-2 veckor.imorgon är det ju nästan en vecka sedan olyckan

idag blev det en snabbtur till stureforsbadet så töserna fick bada lite snabbt
  • Familjetrollet

ush villket folk det finns{#lang_emotions_throwup}
    vi var på väg mot ena entren på centrum.jag kollar ut genom entren och ser en gammal alkis stå med snorren utanför gylfen och pissar ner sina byxben!
    inte undra på att denna gubbe brukar stinka död lång väg

maken,jag och barnen blev så paffa att vi tappade talförmågan

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-28 22:32:00 följande:
    Jaja... imorgon skall man på efterkontroll då.. vad brukar man göra då tro? Har skrivit ner en lista på saker jag skall ta upp... men det blev väldigt kort lista.. undra därför lite vad som kommer att tas upp.
    på vanlig efterkontroll mollar de bara att underlivet har läkt.

ush här mår man illa idag.igår tog jag och maken en kvällspromenad.på väg hem köpte vi en liten apelsinläsk på lidl.jag tar ett klunkar och ber maken smaka då drickan smakar helskumt.jag kollar datumet och det visar sig att läsken gick ut för ca 1 månad sedan{#lang_emotions_throwup}.jag brukar lusläsa datum då vi flera gånger har fått hem varor som har haft långt utgånget datum.

vad ska ni hitta på idag?här inväntar jag på att maken ska sluta jobbet.sen blir det en sväng till stan.och ikväll ska vi nog måla förrådet om det är svalt ute då
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4