• Fru T

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-06-07 21:55:22 följande:
    Hörreni, vana barnafödare, att magen känns som ett stort och ömt blåmärke, vad kan det bero på? Inte så att det gör ont, men den är liksom öm.
    Sd kanske
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Jaha då har man bölat te en Adam Sandler film då... nån gång ska man väll få göra det me men den här va grymt bra! "vänner för livet" (Reign over me) Drama..

Har ni inte sätt den så gör det!

Nu går ja vidare te en komedi

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-07 22:16:04 följande:
    Konstigt känns det iaf, blåmärkesmagen.
    Det låter som det ja haft en hel del av å då är det inge farligt, bara livmodern som tränar lite
    Däremot om det börjar göra ont å välldigt mycket så kan man ju ringa upp till förlossningen å prata med dom, ja har fått jätte trevligt bemötande dom gånger ja ringt upp mitt i natten
    som ja sagt många gånger tidigare så är det ju bättre att ringa 20 ggr för mycket än 1 gång för lite om man är orolig eller bara undrar nånting...
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-06-08 08:42:11 följande:
    Hur går det ?? Så spännande! Jag hoppas verkligen att du slipper vänta längre nu!
    Nepp här händer det inte ett skit!

Mormor kommer å tröstar mig me jordgubbar å hembakta drömmar efter lunch
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 09:14:38 följande:
    mums vad gott.jordgubbar sitter aldrig fel
    ne verkligen inte, ja skulle kunna LEVA på jordgubbar sommaren igenom åmannen likaså

Men just nu förder ja nog fan hällre barn...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 09:27:34 följande:
    Men va tusan gör du här då.. sa vi inte nyss att du skulle vara på sjukhuset? Humm, hade du fått tid för igångsättning?
    jadu bra fråga, igårkväll känndess det verkligen som att det va på väg att hända saket men nedå tji fick ja...

Japp igångsättning i helgen men ja hoppas verkligen ja slipper det, både för att ja inte vill gå så länge OCH för att ja inte vill bli igångsatt
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 09:41:47 följande:
    Usch, nej det får vi ju inte hoppas. Du får ta och röra på dig så att hon tittar ut illa kvickt. Springa i trappor brukar ju göra susen =)
    Ska hålla mig stilla. att röra på sig mer hjälper inte ett dugg, ja får bara ont..

Dessutom kan ja knapt gå för det ilar å trycker så mycket neråt så ibland blir ja helt "låst" mitt i ett steg

Å HON DÄR INNE RÖR SIG SÅ MYCKET ATT DET BARA HUGGER NERÅT HELATIDEN..

(ups orkar inte sudda å skriva om)
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 09:57:13 följande:
    Får hoppas att det är tecken på att hon kommer ut snart då. De brukar ju lugna ner sig när det är på g. Så får hoppas för din del att det blir snart.
    Hon har redan haft sin lugna period nu är hon vildare än nånsin å blir bara starkare å starkare...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 09:57:02 följande:
    Jag är likadan, skulle kunna leva på jordgubbar!! Nej, dessutom är det ju bättre att vara stilla så du är någorlunda utvilad.
    Ja utvilad i den mån det går är bra skit

Ska be mormor köra bort mig till apotekt sen när hon kommer så ja kan köpa ny tup me AloVera Gel mot den vidriga klådan från mina bristningar... Det känns som ja suttit i en hög me brännnässlor typ
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 10:15:36 följande:
    Usch då. Hade inga bristningar eller några andra symptom heller för den delen varken med Molly eller Leonard. Hoppas jag kan få lite symptom nästa gång jag är gravid. Blir ju avis på alla som får dras med detta.
    Var inte det är du snäll, du ska vara lycklig att du inte har min klåda men om du vill testa så kan du leta reda på en hög me brännnässlor å dra ner byxorna å sätta dig där en stund

Du hade ju dina komplikationer å dom är ja välldigt glad att JAG sluppit..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4