• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:10:42 följande:
    japp mycket gråt från båda, men nu sitter han på golvet o plockar ner min symaskin i beståndsdelar o tjatar som vanligt...
    Jadå det är sjukt va tåliga dom små är, Tedde lyckadess tappa ner sitt barnbarn från knät när han satt i soffan me honom igår så han slog i huvet i soffbordet men det gick ju över hur snabt som hällst. Men Tedde fick sig en tankeställare att man kanske ska hålla i en snart 9 månaders som sitter i knät när man sträcker sig efter kaffet
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Nepp ja tror ja går å sätter mig på min pall i duschen en stund å gnider mig själv me barnolja eller nåt, det här är ju sjuuukt {#lang_emotions_cry}

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:22:46 följande:
    bodyshop har bra...
    får gå upp dit å kika sen då... fan för söndagar, allt öppnar ju så sent
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 14:39:12 följande:
    Tack!Absolut, det gör jag så gärna!Det finns lite bilder på FB nu. Vi har flera hundra så det är svårt att välja... Väntar så klart på fotografens bilder också. En fika till veckan kanske?
    Suuuper grattis
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 14:37:04 följande:
    grattis grattis, förstår att ni hade det bra.. får ta en fika snart så du kan berätta ALLT om det..
    Om det är fint väder kanske vi kan sitta på baksidan här me lite fika, finns en liten sandlåda för busungarna...

Om ja fortfarande är tjock vill säga
  • Fru T

Har precis hällt i mig en stoor stark kaffe med mjölk för nu jävlar ska magen igång!

• Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-07 15:27:42 följande:
    Nu har jag och sambon varit i Norrköping och köpt en superfin vagn till lilla Det blev en begagnad Emmaljunga City Cross + citykorg. Uthämtad i augusti -07 och ser helt oanvänd ut! Svart och chockrosa, så nu hoppas jag att lillasyster i magen verkligen är en lillasyster Provkörde en runda med Nellie i sittdelen och shit vad lätt den rullar!Kändes till och med snäppet smidigare än vår Brio Race som är betydligt mindre!
    Trevligt me vagnköp
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 15:51:00 följande:
    Tack så mycket!Det gör vi gärna! Men för din skull hoppas jag att tösabiten är ute
    hehe joo det gör vi alla men är hon inte ute så får vi ta en fika här för MIN skull
     Hur ser vädret ut dom kommande dagarna tro??

Ja tycker att det skulle va lagom att åka in i morron bitti när mannen går av sitt pass å då kan ja ja kanske ta en fika här ändå men några dagar senare i veckan
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-07 16:57:11 följande:
    Ingen aning hur vädret ser ut faktiskt. Hoppas på fint  Klart att vi tar en fika för DIN skull Vi kan fika många gånger Tack, ja det var helt fantastiskt på alla sätt. Förutom barnens födelse så är det det största! Vädret blev ju helt perfekt. Inte för varmt och inte för kallt.
    Vi kanske får ta en impulsfika får helt enkelt se hur det ser ut på förmiddan med vädret å bestämma efter det
    För skönas för mig just nu är ju om vi kan va här så ja slipper fara runt å då är det ju bra om vi kan va ute för tror inte barnen blir såå roade av alla ikke befintliga leksaker här ja förutom katterna då {#lang_emotions_tongue_out}

men om ja tänker efter så ska det väll inte  såå svårt för mig att sätta mig i bilen å åka hem te nån om det regnar heller, inte om ja mår som idag iallafall...
  • Fru T

glömde det sista...

Men vilket fall känns det som impulsfika med bestämning samma dag är det som gäller

• Fru T

Nånting känns defenitivt annorlunda, kanske blir det som mannen tror i morron...

Vågar ja hoppas, det vet ja inte men ja gör det ändå!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4