• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-06-06 18:12:19 följande:
    det kommer du klara galant.efter mycket skrik och svordommar så kommer alltid bebben ut
    Ja ellerhur, på ett eller annat sätt dock har ja ingen som hällst lust att vänta mer nu!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-06 18:39:45 följande:
    Mysigt med vovve Hur funkar det då? Skaffar ni en valp som din sambo får lära upp eller blir det en "färdig" tjänstehund?
    troligtvis så köper vi en lite äldre valp runt halvåret eller så, dom färdiga hundarna är riktigt dyra många 0or handlar det om..

men vi får ju se hur det blir
  • Fru T

Nu kom hemleveransen från McD

trevligt det är att bli upppassad på...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 21:26:00 följande:
    här blir det kaffe o negerbollar o massage för en utmattad kvinna som nu gråter för ALLT...
    Sköönt!

Me massage asså inte att gråta..

Ja sitter å tycker synd om mig själv me mina jävla kliande bristningar på magen å högerlåret

å dessutom känns det som magen stannat igen å bebis svirar runt som vanligt så det bara iiilar neråt...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 09:06:33 följande:
    ohhhh det är NÅGOT idag, vet inte vad, känner mig alldeles lustig i kroppen...skum känsla fast bra på något vis... ja ja återstår att se..
    SÅ vill JAG känna...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-07 09:33:25 följande:
    Ja, 99 dagar kvar idag då! :) Nu är vi på tvåsiffrigt, i like! Och idag får det vara dags Linda, det tror jag nog.
    hehe jaa man kan tycka så mycket

Ja tror ja ska gå upp te ClaesOlsson å köpa mig ett nytt pussel! å en pusselmatta så ja kan rulla ihop pusslet för annars ligger det bitar i hela lägenheten sen

behöver bli lite distraherad å läsa en bok har ja inte ro till, har försökt flera ggr men när ja har läst ett uppslag vaknar ja till å inser att ja inte har en aning om VAD jag läst för ja legat å tänkt på annat samtidigt som ja gått vidare i txten
  • Fru T

men bläää då dom öppnar ju inte fören 12

• Fru T

Hur i helvete ska ja få bristningselakarna att sluta klia så förbenat dom håller mig tillome vaken om nätterna nu, mitt på magen å nere på högerlåret är det en PINA! Jag smörjer me aloveragel å det svalkar ju lite å lindrar för stunden men 5 minuter senare så sätter det fart igen å kliar ja så är det kört, då bränns det nästan

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:05:46 följande:
    och nu har det hänt... sonen trillat från köksbordet.. stoooor bula i pannan, hålla koll på tecken till hjärnskakning nu då..
    nemen skrutten då
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 10:11:13 följande:
    kakaosmör ska tydligen fungera riktigt bra..
    *ser ut som ett stort frågetecken*
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4