Vi från Linköping Del:4

Ja satte mig i duschen en stund för det klia så dant å självklart va ja tvungen att börja böla åsså så stackars mannen vakna å kommer inrusande i badrummet... Va skönt det kommer bli för oss båda när det är över
JAG VILL INTE MEEEER *stampar håårt i golvet*
Nu tycker ja synd om mannen som måste stå ut me mig, tillome han börjar tappa humöret nu
Vill slänga nånting mycket ömtåligt välldigt hårt i golvet men gör inte det för då kommer ja ju ångra mig efteråt...
Försöker slappna av å tänka på annat, tänka possetivt men det går fan inte längre!!!!
*SUCK*
*SPOTTåFYåFRÄS*
sorry om ja bara gnäller nuförtin
Det blir ju inte bättre av att ja inte längre vågar ta mig ut på egen hand då ja även igår fick ett jädra yrselanfall när ja va på maxi å stundtals får så ont när ja går att ja inte kan röra på mig... då vill ja inte va själv!
Känner mig helt fängslad
Bara sitta still i soffan gör ju ont... men det är inte höfterna eller värkar eller nåt sånt, nee det hugger å ilar neråt för att hon rör på sig...
hahah måste bara berätta att ja satt å drog me naglarna på magen förut (kunde bara inte låta bli) å ja rös så ja fick knottror över heeela kroppen. Ja kunde inte sluta å tillslut satt ja å verkligen Kliade magen å ja trodde fan det skulle gå för mig å det hade det säkert gjort om ja fortsatt
Såå illa kliar det!!
Vart på apoteket å frågat om vad ja ska ta mig till me min klåda, blev tipsad om en fet fotcreme för varma å ömma fötter me menthol i.
Nu har ja smörjt in rumpa, lår å mage å bara njuuuuter av att det kyler så bra!!
Fatta va bra den måste kännas när man har trötta fötter, tänk en dag i högklackat eller liknande
ACO Fotkräm mjukgörande Special Care