• Fru T

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-08 10:42:52 följande:
    Har en hög med brännässlor i trädgården...  =)
    hehe sedär då är det bara att du drar ner bysserna å slår dig ner
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Ja satte mig i duschen en stund för det klia så dant å självklart va ja tvungen att börja böla åsså så stackars mannen vakna å kommer inrusande i badrummet... Va skönt det kommer bli för oss båda när det är över

• Fru T
    dinana skrev 2009-06-08 11:08:59 följande:
    Aha, okej.. där ser man.
    Japp så min tös kommer ha en skuld till mig det ska hon få höra när hon tjatar om nya skor när hon är tonåring {#lang_emotions_tongue_out}

"Du kom försent å jävlades så mycket så du är skyldig mig ett barnbidrag"

{#lang_emotions_djavulsk}
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-08 12:29:46 följande:
    skojar du med mig eller!! Vill bara ha tillbaka mig själv o slippa sitta o böla för allt o inte ha något tålamod..
    JAG VILL LIGGA PÅ MAGE!!!! Å ja tycker inte änns OM att ligga på mage igentligen
  • Fru T

JAG VILL INTE MEEEER *stampar håårt i golvet*

Nu tycker ja synd om mannen som måste stå ut me mig, tillome han börjar tappa humöret nu

Vill slänga nånting mycket ömtåligt välldigt hårt i golvet men gör inte det för då kommer ja ju ångra mig efteråt...

Försöker slappna av å tänka på annat, tänka possetivt men det går fan inte längre!!!!

*SUCK*

*SPOTTåFYåFRÄS*

sorry om ja bara gnäller nuförtin

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-08 17:04:31 följande:
    Första dagen på jobbet idag! Gick huur bra som helst, men nu jävlar är ischiasen och jävlas, på båda sidorna. Kommer sova gott ikväll. :)
    Skojsigt vad är det för jobb?
  • Fru T

Det blir ju inte bättre av att ja inte längre vågar ta mig ut på egen hand då ja även igår fick ett jädra yrselanfall när ja va på maxi å stundtals får så ont när ja går att ja inte kan röra på mig... då vill ja inte va själv!

Känner mig helt fängslad

Bara sitta still i soffan gör ju ont... men det är inte höfterna eller värkar eller nåt sånt, nee det hugger å ilar neråt för att hon rör på sig...

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-08 18:53:30 följande:
    Jobbar på ett bed and breakfast. :)
    Låter mysigt
  • Fru T

hahah måste bara berätta att ja satt å drog me naglarna på magen förut (kunde bara inte låta bli) å ja rös så ja fick knottror över heeela kroppen. Ja kunde inte sluta å tillslut satt ja å verkligen Kliade magen å ja trodde fan det skulle gå för mig å det hade det säkert gjort om ja fortsatt

Såå illa kliar det!!

• Fru T

Vart på apoteket å frågat om vad ja ska ta mig till me min klåda, blev tipsad om en fet fotcreme för varma å ömma fötter me menthol i.

Nu har ja smörjt in rumpa, lår å mage å bara njuuuuter av att det kyler så bra!!

Fatta va bra den måste kännas när man har trötta fötter, tänk en dag i högklackat eller liknande

ACO Fotkräm mjukgörande Special Care

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4