• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-08 21:38:44 följande:
    du skulle ha en sån där liten handfläkt o sitta o blåsa med på magen för att förstärka kyleffekten..
    ja det vore nåt men d har ja ingen
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

blä blä blä

I natt har ja sovit helkasst, bristningarna har brännt å kliat så dant att ja bölat i omgångar. det slutade med att ja gick upp å blötte handdukar å svepte in mig i å la mig i sängen (bra me plastad frotte under lakanet) å det va grymt skönt men handukarna blev ju varma för fort

Mycket mycket frustration å ja ville bara skrika rakt ut men mannen sa tt det inte va nån idé, grannarna skulle nog bara ringa polisen

Gick upp vid halv 6 å käka frukost å sen kolla vi lite nyheter... Nu har vi kollat på film Changeling me Angelina Jolie, sorglig men bra!
    Men då missade ja telefontiden till KH, måste verkligen få komma till min BM NUU måste få hjälp med den här jävla klådan!

Kan dom inte göra nåt så får dom fan sätta igång mig tidigare för det här går inte, inte fan ska man få må hur dåligt som hällst å detta sätter sig verkligen på psyket å jag sover mindre å mindre..

Ja kan inte ha kläder på mig mot den kliande huden så nu känner ja mig supersexig i knästrumpor, stringtrosor å en långärmad kardigan som bara översta knappen är knäppt på

sitta å ligga är vidrigt eftersom ja inte kan göra det utan att något av dom utsatta partierna får lida å ja KAN inte stå eller gå helatiden

• Fru T

Så den där salvan funka toppen

det va asbra så länge den kylde men sen när den funktionen gått över så blev det bara värre än värst!

Att ha feet creame på hud som vill ha luft = INTE BRA

så nu sitter ja me Alovera Gelen me gämna mellanrum igen för att inte avlida...

• Fru T

Å så har man gormat lite på mamma då...

Hon ringde å kolla hur det va me mig å då vräkte ja u mig allt å hon bara säger att "det ÄR inte långt kvar nu, har du stått ut så här länge så kan du stå ut några dagar till"

så fan heller!!!

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 13:03:17 följande:
    Om man har mycket klåda kan det vara ett tecken på HF eller nåt med levern. Jag har en kompis som blev igångsatt för det blev för farligt. Så kolla upp det!
    Tack, har fått va uppe på Fl i några timmar nu efter fått en riktig panikatack i duschen, ja kunde inte sluta klia, hade kallvatten på å mannen fick knapt kontakt me mig så han ringde upp dit iställe...

Som vanligt så ser allt bra ut å bebis är lika vild som vanligt.

Dom vill inte tänka på igångsättning å jag fick travegl tabletter som ska lindra klådan, ska tydligen bli lite dåsig av dom så ja hoppas ja kommer kunna sova!

Har precis dränkt mig me Aloveragel å tagit e tablett så nu ska ja lägga mig i soffan å försöka såva lite för ja är sjukt trött...

Jag tippar på at ja har får bebis den 15e å inte en minut tidigare.....
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 15:12:06 följande:
    Känns så konstigt att höra om alla dessa barnrumpor som tydligen sprider ut "information" och sen bara få höra hintar om det. Ingen som någonsin säger vad det handlar om.
    Jag är sjut trött på att se dessa "hintar" här inne och på FB helatiden...

Så!

Passar det inte att va i tråden så Va det då inte å då tycker ja inte man ska sitta å läsa i den heller om man inte vill ha med folket att göra...

Å alla dessa kryptiska skrivningar på fb kan ja me klara mig utan, hur kul är det att se sån skit varje gång man loggar in...

Nee slutar det inte så har inte ja lust att skriva i tråden längre om det ska "tjuvläsas" å va tjafs helatiden å då plockar ja bort folket som skriver på Fb... inte för att ja inte vill ha dom som vänner utan för att ja är less på att se skiten...

Har JAG gjort nåt så vill ja veta det i ett mail på valfritt ställe, har ja inte gjort nåt så klarar ja mig utan!

Å snälla sköt det hela lite snyggare istället å då menar ja ALLA inblandade, ta det där dom som igentligen inte har med det att göra slipper lyssna!

ALLA ska inte behöva lida av den dåliga stämningen bara för att det fins folk som inte komer överens...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-06-09 15:57:54 följande:
    Du satte ord på vad jag känner.
    för en gångs skull tror ja jag lyckades formulera mig...

Nu har ja käkat mat så nu ska ja försöka sova kudden lite...
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 15:42:55 följande:
    Konstigt att du inte fått ta nåt prov iaf!
    Klådan sitter ju bara där bristningarna är annars hade dom nog gjort mer...
  • Fru T
    ne ni
    ni får vänta lite te... ja har bara legat kvar längre i sängen å käkat frukost INNAN ja satte på datorn idag...

Inga känningar överhuvetaget

den 15e säger ja ju å inte en minut tidigare
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-06-10 10:58:59 följande:
    15:e, hade du inte igångsättning på lördag Jag tror hon kommer innan lördag ja
    undersökning lördag, igångsättning söndag
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4