-
jo jag tycker det, nu har värkarna hållt på till o från sen FÖRRA söndagen o alltid kvälls/natte-tid... ska ringa BB igen om en stund o be om en koll o ev nåt att sova på om det inte blir bättre.JePaLuLi skrev 2009-07-04 18:14:19 följande:Jag lovar att du kommer få bebis Men nu får han sluta plåga sin mamma och möta världen på utsida, den är mycket trevligare
-
bättre = föda barn..
-
ja nu regnar det iallafall... bra förutsättningar för att föda.. hahahhaha
-
hej hej alla... nyss hemkommen o mår alldeles för bra för att det ska va sant...
hade drömförlossning o Molgan är skitful... så alla ni som säger att han e söt ljuger... finns inga fina söta nyfödda... bläää.. en mörkhårig liten pojke som suger tutte till förbannelse o tittar på mamma med stora mörka ögon..
13 minuters förlossning o lyckligt hög av lustgas (ska börja knarka skiten på heltid *ler*)
nä nu ska jag återgå till familjen, ville bara hoppa in o säga hej o tacka för alla grattis. -
vi kan sitta här alla 3 o knarka lustgas, ha varsin tub under sängen..Fru T skrev 2009-07-06 16:38:27 följande:nja asså ja vet inte om ja vill dela me mig av lustgasen tror ja skaffar en själv å gömmer under sängen Joo hon har sina söta stunder men när vi kom hem så åt hon tills det bara spruta ut å då va hon mindre söt, tur att ja har tvättstugan nu
nä nu vaknade den ena.. -
jag når ner till mina fötter....
nån som vill ha en bortskämd 1½ åring som har fått göra precis som han vill under tiden gammelmormor va barnvakt...
har en napp-bebis med... -
tack tack, jo jag fick ditt sms, har bara varit grymt dålig på att besvara allt på sista tiden..LillaLilli skrev 2009-07-06 19:17:21 följande:fy idag har jag ont i min mage. där nere. känns som jag ska få mens, men det lär ju inte hända :( om det ska vara 120 dagar mellan nu med är det inte dags förrens i augusti. jag gillar inte det dära. men det gör jätteont. Nu kanske det kommer för mycket info men men, jag har ont i mina bröstvårtor med. liksom ömmar om jag tar där. det är galet jobbigt. Härligt att du fått din bebis nu Ewa! det va på tiden! :D fick du mitt sms?vill ha expedithylla i willes rum, rymmer mycket skit.. *ler*thelifesaviour skrev 2009-07-06 19:21:51 följande:Jag vill ha nya hyllor i vardagsrummet... Jag haatar Expedithyllan! :(ja det vore verkligen något... 3 kvinnor samlade i en ring med varsin mask över munnen o sitter o andas....JePaLuLi skrev 2009-07-06 19:34:36 följande:Hahaha, vilken syn
-
gör jag gärna sen... tar o pratar om det på "privat" mark...thelifesaviour skrev 2009-07-06 20:16:04 följande:Köp vår? Den är bara ett år gammal och har inte en skavank.
-
annars då?? provkört vagnen något??thelifesaviour skrev 2009-07-06 20:31:11 följande:Kom på det jag med. :)
-
nä inte om man känner vaktchefen eller om det är ens egen sambo som jobbar *ler* då kommer man in alla gånger utan at vara student..Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-07 13:08:49 följande:Jag vet inte, jag tror Lilian skulle säga nationernas hus iaf Där är det bra, där var vi innan harrys i lördags, men man måste vara student för att komma in där. Annars vet jag bara platå oxå, men finns ju säkert massa ställen. Beror på om man vill ha pub eller disco oxåär väl bara att gå vidare, är du inte nöjd så är du inte o då ska det åtgärdas.LittleMee skrev 2009-07-07 16:06:52 följande:Hej, tänkte fråga om någon av er eller om någon ni känner i stan som har en Brio Joy-09? Fast en annan nyare modell från Brio duger också. Har nämligen varit ner till Babyproffsen idag med våran vagn. Jag tycker att bakhjulen har börjat glappa lite så det blir lite skumpigt när man kör. Hon i butiken avfärdade det förstås och sa att alla vagnar blir så och att man efter ett tag kan "börja inbilla sig saker" såsom hon uttryckte sig. Därför vill jag gärna känna på andra liknande vagnar så jag vet om jag ska gå vidare till Brio om det. Vet att servicen på Babyproffsen inte är det bästa.