Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-15 20:18:53 följande:
    Ja, han som INTE vill sova när jag vill, men helt plötsligt gav han upp, han orkade inte vänta på mamma som aldrig blev klar i köket
    vi sket i köket o slängde ungen i säng, hamnade här, tar resten sen..
  • Firstandhappy

ska ta mig en välförtjänt grogg, nu ska jag inta min Vodka RedBull som jag köpte till helgen då jag fick plus på stickan.

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-15 21:07:44 följande:
    Gott!
    något så fruktansvärt gott ska det bli, hoppas jag.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-15 21:29:57 följande:
    Det håller jag tummarna för! Själv är jag oxå sugen på nåt med alkohol i..men sambon jobbar så jag är lite fjantig med att dricka när jag är själv hemma med barnen.
    mmm samma här.. man vill ju vara klar i knoppen om nåt skulle hända.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-16 08:30:51 följande:
    Ditt mms var ju inte nådigt läskande, jag kände ytterligare aversioner mot dig! ;P
    en heeel grogg, massa god massage o en natts sömn gjorde susen..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-16 09:43:16 följande:
    Huhhuhu, ingen grogg, dålig sömn och ingen massage. :( OLYCKLIG. *gråta* Och inga kläder!! :( Vill ha ett par byxor som sitter bra..
    ska jag ta med mina mammabyxor o se om dom funkar på dig??
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-16 13:58:11 följande:
    De är jättesköna! :) Tack ängel! Nu har jag lite att växa i igen. De svarta har blivit så tighta och varma.
    kalas då får du låna de gröna med... kanske lite stora för dig men bättre än inget..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-16 17:41:52 följande:
    De är superbekväma. :) jag njuter.
    skönt skönt, bra att de kommer till användning.
  • Firstandhappy

slängt ungarna i säng, nu ska det ätas hemmagjord pannacotta... mummsellimums..

• Firstandhappy

hoj hoj hoj... voine voine, halva jävla daniels familj kommer upp i helgen o ska stanna HELA helgen, först trodde dom (på allvar) att dom skulle kunna sova HÄR... o vart fan ska jag hysa in 6 personer i våran 4'a???? nä nä nä, vackert fick de ta in på hotell, umgås ett par timmar på dagarna sen kan dom va där... har inte ork till att springa runt o va social..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4