Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

ohhh vilket mysigt väder vi har idag... jipiii.. *suck*
    Nu har alla i alla släkter åkt hem o vardagen börjar ta form igen, skööööönt, nu kanske man till o med kan amma igen utan att känna sig fången i sitt eget hem.

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-19 13:02:27 följande:
    Risken finns ju, men man får väl helt enkelt överväga för och nackdelar.. Men i de allra flesta fall verkar det ju fungera utmärkt att bara delamma och ge resten ersättning.
    ja jag kommer nog ghanska snart att "gå över" till att delamma, verkar inte vilja sig helt o fullt den här gången heller så då gör jag det bästa av det hela o ser till att min lilla mr är nöjd o glad o mätt..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-19 14:45:26 följande:
    Ta det lugnt bara. Du måste ju inte göra allt i hemmet, det kan vänta
    ja men ibland kan inte allting vänta, för man väntar o väntar o väntar o man hinner aldrig och berget med disk och tvätt och allt annat försvinner inte av sig självt. 
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-07-19 20:26:27 följande:
    jo att det är normalt har ja fått veta å inte trodde ja nåt annat heller har en Beco sele men inte har ja tänkt steget städning å diskning med den inte, bara tvättning Men det är nog "bråket" vid amningen som är jobbigast å tär på mig... hon får i sig vad hon ska å det bara sprutar men vi kommer inte riktigt överens... ikväll har hon än så länge en snäll kväll so tur är...
    just omkring månaden o 5 veckor kan barnen bli jättejobbiga och väldigt klängiga.. som lillisen sa, bärsjal/sele är guld värt..
    Gör det som känns bäst för dig med amnngen..
  • Firstandhappy

skoj skoj skoj med kalas o fina magar...
    riktigt lika skoj är inte spädbarnskolik o förlossningsdep... fy fan va jag behöver ett liv just nu..

Molgan på bvc idag.. 54 lång o 4100g, växer så det knakar, fick dock rådet att sluta amma, får se hur det blir med det.

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-07-21 21:42:36 följande:
    Usch och fy! Duktig kille som växer så bra! Finns alltid här om det är nåt, det vet du. Om inte tidigare så tar vi den där lunchen nästa vecka. Säg bara till om det är nåt vi kan göra för att underlätta för dig. Skönt att Dani är hemma åtminstone.
    thanks love..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-07-21 22:00:28 följande:
    Så lite! Säg bara till. Blev för övrigt väldigt glad för ditt sms igår Ta och vila lite nu medans han sover
    sover i bärselen så det blir lite svårt... men ska snart gå o sussa kudde.
    höres närmre ang lunch o så...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-21 22:05:17 följande:
    Ewa, som sagt, är det något jag/vi kan göra så säg bara till.
    I know honey... tack för allt stöd..
  • Firstandhappy

usch, bytt blöjja o nattmatat o nu skriks det för fulla muggar, tuttarna svämmar över, nu nu går jag o tröstäter glass..

• Firstandhappy

fick sova bra, mr vaknade inte förrän kl 6 o ville snutta lite, somnade om o vaknade halv nio med lite skrik men det gick över o nu är han ganska glad, ligger o sover på stora trygga pappa...

idag blir det vadstena till gammelmormor o gå skogspromenad med barnen, skönt att komma ut lite o sen få gnälla av sig rejält o bara få en massa medhåll *ler* att det är mest synd om mig i heeeela världen just nu... hahhahaha..

tack alla gulliga snälla som finns..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4