Vi från Linköping Del:4
ohhh vilket mysigt väder vi har idag... jipiii.. *suck*
Nu har alla i alla släkter åkt hem o vardagen börjar ta form igen, skööööönt, nu kanske man till o med kan amma igen utan att känna sig fången i sitt eget hem.
ohhh vilket mysigt väder vi har idag... jipiii.. *suck*
Nu har alla i alla släkter åkt hem o vardagen börjar ta form igen, skööööönt, nu kanske man till o med kan amma igen utan att känna sig fången i sitt eget hem.
skoj skoj skoj med kalas o fina magar...
riktigt lika skoj är inte spädbarnskolik o förlossningsdep... fy fan va jag behöver ett liv just nu..
Molgan på bvc idag.. 54 lång o 4100g, växer så det knakar, fick dock rådet att sluta amma, får se hur det blir med det.
usch, bytt blöjja o nattmatat o nu skriks det för fulla muggar, tuttarna svämmar över, nu nu går jag o tröstäter glass..
fick sova bra, mr vaknade inte förrän kl 6 o ville snutta lite, somnade om o vaknade halv nio med lite skrik men det gick över o nu är han ganska glad, ligger o sover på stora trygga pappa...
idag blir det vadstena till gammelmormor o gå skogspromenad med barnen, skönt att komma ut lite o sen få gnälla av sig rejält o bara få en massa medhåll *ler* att det är mest synd om mig i heeeela världen just nu... hahhahaha..
tack alla gulliga snälla som finns..