Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

svärföräldrarna kommer imorgon... suck.. lugn o ro i 3 dagar...sen på det igen..

• Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-07-22 21:23:23 följande:
    Är så glad att jag inte behöver ha svärisarna här i flera dagar, de kommer några timmar åt gången och det räcker gott och väl!
    tur att de bara ska stanna över natt den här gåmgen.. kommer imorgon eftermiddag o åker fredag lunch..
    Fru T skrev 2009-07-22 21:35:52 följande:
    ja ska BO hos svärisarna i hela två veckor när vi åker till grekland har ju bara träffat dom en gång men ja tror det kommer gå bra, annars tar ja in på hotell
    fast du får vara i soliga underbara grekland... jag blir kvar här med kallt regn o skorrande halläningar *ler*
  • Firstandhappy

kanske kan komma en snabbis med... ska kolla hur det står till med tiden imorgon... hör av mig, har ju allas nummer, hahahahha

någon som vill dricka vin någon kväll???

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 21:15:37 följande:
    Jag ska ut imorgon kväll med några kompisar, blir inte harrys denna gång dock, utan bara sitta o dricka lite på nån utesevering. Sambon ska jobba o barnen ska sova hos sin mormor. Jag ska få vara ensam hemma för första gången sen vi fick barn.
    låter gött...

oh blev så glad idag, ställde mig på vågen för nån dag sen o trodde den visade fel, så jag tog en digital idag och det var RÄTT, har gått ner 15 kg sen förlossningen.. 7 kg under min inskrivningsvikt i början av graviditeten ... gött på att göra INGENTING...
  • Firstandhappy

tack tack, ja jag blev alldeles lycklig, inte undra på att kroppen känns lättare o bättre... bara 7 kg kvar till startvikten då jag har lovat mig själv att börja träna rejält för att jag tycker om det..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 21:32:43 följande:
    Ja, det ska det bli o framför allt att få huset för sig själv Ska bada, dricka lite vin o ha musik på högsta volym Sambon kommer hem sen på natten som tur är o sover med mig, gillar inte att sova själv.
    mee wanteee too
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-23 21:37:47 följande:
    Jag lääängtar efter att få träna ordentligt igen! Nog för att jag simmar, men det är inte samma sak! Pusta, stånka och stöna av att träna, inte av att gå två trappsteg. ;D
    precis, o jag gillar verkligen att träna o att vara slut i kroppen av det, inte av att dra dammsugaren hela dagen..
  • Firstandhappy

så nu tänker jag ta mig en GIGANTISK stor bit nybakad kladdkaka med massor av grädde o njuta av att jag garanterat kommer gå ner i vikt av den...

hahahahahaha livet är underbart...

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-23 21:41:07 följande:
    Haha, precis! :D Du får skaffa träningskort med mig sen. Så kan vi träna zusammen! :D
    zusammen is da shit...
  • Firstandhappy

330 kr i månaden om man ska ha hela paketet på autogiro..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4