Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-07-23 21:45:38 följande:
    Ahaa.. Om du får chansen, så testa, jag tycker den har varit riktigt bra! Förutom sist, för den människan som ledde passet var så präktig att jag höll på att kräkas. :D
    präktiga människor ska man kräkas på....
  • Firstandhappy

naaaawww, wille gick runt bland alla här förut o pussade god natt..
    först farmor o farfar o det var verkligen PUSSAR, sen pappa o sist mig eftersom jag följde honom till sängen, fick en bamsekram o en jättemysig världbästigast puss från den underbaraste sötaste ungen i hela världen... ohhhh mitt mamma hjärta smälter

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-23 21:51:15 följande:
    Oooh, mitt hjärta smälter också. Om man får ens hälften så fina pojkar som du har så kan man ju vara glad! Är helt bebissjuk fortfarande efter att ha haft molgan sovande på mig i en evighet. Hoppas du inte blir ledsen över att jag stjäl honom! :D
    stjäl på du bara, jag har honom resten av livet. kommer stjäla din med sen när den kommer ut, då när de är så där små igen...
  • Firstandhappy

nähä, om man skulle va social med svärisarna kanske???
    dags att sätta på filtret så man hör va de säger...

gukbuck = gurkburk
    edbull = Red Bull

• Firstandhappy

´nu vet jag att man kan gå vilse i slaka...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-07-25 19:36:15 följande:
    Tjoho, nu är vi hemma igen! Vi har haft det helt underbart och barnen har skött sig exemplariskt. Man kanske borde åka på semester oftare
    då fäljer jag med...
  • Firstandhappy

sitter fortfarande fast med svärisarna som skulle ha ålkt hem igår...

• Firstandhappy

goder afton alla glada..
    har vart i vadstena idag hos gammelmormor o låtit wille få sin beskärda del av gammeltant, urmysigt men oj va jobbigt det blir med 2 sura barn som skriker om vartannat även om man har folk som hjälper till att ta dom.. trött är bara förnamnet..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-27 21:24:36 följande:
    Urk. :( Ska vi leka i veckan? Jag har en obehaglig brännande känsla i kinderna och känner mig alldeles yr.. :( Hela dagen har varit en lång sammandragning som kantats med brutalt illamående. Känns inte alls kul..
    vill alltid leka med dig hjärtat...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4