Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-08-03 18:56:09 följande:
    ne vill hon va nära så får hon det...
    håller med...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-08-03 19:46:22 följande:
    Nu har jag bara två jobbdagar kvar, sen kan jag också ikanodejta, fikadejta, lekdejta mest hela tiden! :D
    jippiiii..  sakna i massor
  • Firstandhappy

gick över tiden med wille 6 dagar o molgan 5 dagar..
    daniel sov hos mig första natten när wille föddes men med molgan fick han åka hem till wille... tycker faktiskt inte att det är så himla speciellt första dygnet..
    kanske konstig ja men vi hade ju liksom gjort det innan o tyckte det va viktigare att daniel va hemma med wille så han va trygg..

• Firstandhappy

nästan nyvaken... attsingens vilken värme det kom va?? dags att köpa pool till balkongen.

• Firstandhappy

hmmm lämna barnen hemma, åka till Eskilstuna på festival, ta hotell o öltält.. låter som en finfin ide..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-08-06 17:23:38 följande:
    Hade inte vi bott på hotell redan den här månaden hade vi slagit slag i saken och följt med.  Men då får vi skjuta upp grillningen då?
    åker nog inte förrän nästa helg.. 15'e
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-08-06 19:11:34 följande:
    Nu har apipoulai´s lilla Ida kommit till världen. 3890 gram och 51 cm lång. Alla mår toppen!
    wiiiii va skoj... stor flicka..
  • Firstandhappy

trevligt med lite loppisrundor ute på landet o massa gott sällskap av mamma, nu ska kvällen avrundas med pizza o sen hemfärd med två extremt trötta barn...

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-10 11:44:59 följande:
    Vincents första dag på dagis är avklarad o det gick hur bra som helst!! Det märks såå väl att han är så van vid andra barn redan innan sen bla ÖF. Han ville sitta hos mig de första 5 minuterna sen gick han på upptäcktsfärd o brydde sig inte ett dugg om mig. Han satt o la pussel med en av fröknarna o var inte ett dugg blyg. Sen var vi ute ett tag o då sprang han iväg långt bort o hade jättekul. Så det känns såå skönt att det gick bra. Nu är jag inte alls så orolig längre, kanske blir annorlunda när han ska börja vara lite själv nästa vecka, men tror det kommer gå bra det med.
    willes första dag med avklarad, gick oxå jättebra trots att han aldrig gått på ÖF eller nåt annat, beror nog kanske mer på hur barnet är som person.. eller nja komination kanske..

Kom dit, tog ur honom ur vagnen o poff va han borsta, sprang in o sa hej till en fröken o sen va han i full gång, trillade från en cykel, åkte rutchkana själv o kramade en liten söt flicka.. spännande minsann att vara på dagis..

Kommer få gå 9-14 3 dagar i veckan till mammas stora glädje, jippiii mitt barn får äta med andra på dagis.. Imogon blir det pappas dag att vara med willus på dagis så ska mamma stortvätta i stugan..
  • Firstandhappy

Passar på att skrika WOHOOO... bara 4 dagar till barnledig lördag med skoj i planerna, sen är det bara 17 dagar tills bästaste syster kommer o det blir kalas... wohoooo igen..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4