Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-08-01 11:13:05 följande:
    Ewa vi måste ses å mysa! å så gör vi ett byte du får minifom å internet å ja får amningsnappar idag kommer min mor på besök, hon måste ju träffa Mathilda eftersom hon inte gjort det på hela två veckor nu
    absolut...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-08-01 16:04:14 följande:
    Men fy vad läskigt. Vet de vad det beror på? Skönt att han är ok nu iaf. Tack snälla Ewa för hjälpen idag. Nu ser det ju ut att bli kanonväder ikväll, typiskt.
    var så lite så... ja skulle fan ha grillat istället, hamnade i bråk med mamma när vi skulle lämna wille sp kvällen blev ju inte så skoj direkt, målande lite lister iallafall..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-08-02 12:28:31 följande:
    här står ju spjälsängen precis brevid min sida på sängen å fröken flyttas dit så fort hon käkat klart å somnat om.. på så sätt kan ja sova bättre eftersom ja kan ligga hur ja vill å ja behöver bara sträcka ut armen å stoppa in nappen eller bara lägga handen på magen för att känna om hon andas...
    molgan ligger precis likadant, eller om man vill så är dom nära för att lyfta över om dom är oroliga..
    tror wille fick sova i eget rum när vi flyttade till den här lägenheten o då va han hmmm nu ska vi se.. jan- okt 9 mån..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-08-02 14:03:14 följande:
    Ja det skulle vi verkligen ha gjort. Vi grillade ändå och det var en helt underbar kväll. Helt vindstilla och jätteskönt.
    ja du ser... bättre det än att bråka o gråta iallafall..
  • Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-08-02 14:42:16 följande:
    fy fan! min vän sa något om Thinspo och att hon kollade på sånna bilder. så jag googladae det och fick upp en blogg och bilder. FY FAN vad vidrigt. Ursäkta alla mina fula ord. Men är så galet äcklad. Vad driver folk till det vansinnet? Och ännu värre, håller min vän på att trilla dit? Är lite rädd för det! Blä!
    bra fråga, tycker verkligen det är helt sjukt att folk ens vill ha den kroppen och att det på något sätt ska vara något slags ideal, fattar dom inte att det är skadligt..
    Håll lite extra koll på kompisen..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-08-02 20:15:10 följande:
    Idag har första pojken i föräldragruppen kommit! Innan har det kommit fyra flickor och det är en till flicka på väg nu! :) Så nu är vi bara två kvar som ska föda. Spännande att se vad vi får, borde bli pojkar efter alla dessa flickor. :)
    minst....har så mycket pojksaker som din kan få, eller nja det funkar ju till en tjej med..
  • Firstandhappy

vi har haft lekafton allan heeeela eftermiddagen o kvällen, vet inte vem som skrattat mest, jag eller wille,men men nu ligger han i sängen o sover o molgan o jag har precis badat, nu ska det mysammas o dricka lite gott the..

• Firstandhappy

nu har jag förpassat mig till gästrummet, blir egen säng och öronproppar inatt så jag får sova heeeela natten.. hoppas man ju på iallafall..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-02 23:25:28 följande:
    Det lät skönt!
    hoppas på det iallafall, fast kommer väl göra som alltid, ligga o vända mig i oändligheter o få fär mig att jag hör massa saker..
  • Firstandhappy

tack tack för idag.... pratade med mannen om vagnen så vi ska kolla på den imorgon... fick på mr sin nya mössa o hans beiga manchesterkavaj... GUUUUUD va söt han blev, ser ut som en mini engelsk godsherre som ska ut o skjuta fasan..

Fru T skrev 2009-08-03 18:33:43 följande:
    ja va bara tvungen..... www.familjeliv.se/Forum-3-141/m46080268.html
    jag hade vald den blåa som du va inne på från början...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4