Vi från Linköping Del:4

Men det är nog "bråket" vid amningen som är jobbigast å tär på mig... hon får i sig vad hon ska å det bara sprutar men vi kommer inte riktigt överens...
ikväll har hon än så länge en snäll kväll so tur är...
ja då va man uppe å njuter av lite egentid
nee nu ljög ja, kattmaten va slut så ja va tvungen å åka te maxi innan katterna väckte heela huset
nu går ja å lägger mig igen, resten av familjen sover...
sängen känns inte lika lockande längre lagom till ja fått av mig kläderna å lyfter på tecket för att krypa ner så börja Tedde snarka å har han väl börjat så slutar han inte hur mycke ja än buffar på han...
hade ju hopats på att få somna innan han börja så ju får ja väll hålla mig uppe...
passa på å måla tånaglarna lite kanske...
ja hamnade på Måndagsklubben i Vadstena igår ja
tjejkompisarna ringde vid 22 å gav mig en timma att göra mig i ordning, tur att turbosminkning tillhör en av mina bra förmågor
blev ett par drinkar å det va mumma men fuller det blev ja inte bara lite lagom härigt rund om fötterna, som fö va fint nestuckna i höögklackade å baken den lyckadess ja trycka ner i ett par tighta jeans har inte kännt mig så snygg på läng, en riktig liten pingla va ja allt... synd bara att mannen inte hann ta ett kort innan ja blev hämtad...
Mathilda skötte sig exemplariskt å va pigg å gla å höll sin pappa vaken till 2,30 typ
så inte va det ja som sov ut i morse för tedde stackarn hade ju knapt fått sova, han fick ju ge morgonmålet me... inte lätt förn...
om några timmar åker vi till sörping, JAG SKA RIDA har ju inte suttit på en häst på över ett år så ja kommer få en härlig träningsverk å jag riktigt ser fram emot det...