Vi från Linköping Del:4

tänkte att om ni med barn kommer så kan vi ju gå till TF å busa annars kanske det blir nå fik...
Tack Ewa å Sanna för lite mys, det va trevligt..
mitt blodsocker stannade nog kvar hos er dock för ja började nästan skaka på vägen hem å det snurra lite icke trevligt i skallen så nu har ja dumpat barnet hos sin snarkande pappa så kan hon ligga å sparka lite på honom.. fast det gör hon ju inte för det är bara mig hon sparkar på, hos pappsen sover hon så lungt å stilla... Dumma unge
Ja har tryckt i mig lite glass å maränger å massa vatten så ja hoppas ja känner mig lite stabilare snart... måste gå ner i tvättstugan å kika efter om det va idag ja skulle tvätta, har nåt svagt minna av det...
Sen måste ja gå ut te bilen å hemta in selen så ja kan bära bebis upp å ner till tvättstugan eftersom Tedde jobbar ikväll...
Man kanske skulle sätta sig å skriva en liten packlista så det går snabt å smidigt å packa i morron kväll för på dan har ja massor att ficka (läs shoppa ) å på lördags morgon rullar äntligen bilen ner mot HAVET
Ewa vi syns snart igen
ååååå ja smälter fick det lyckligaste leendet nånsin från lilla fröken nyss
hon ligger själv på stora sängen å samtalar me lampan i taket så ja titta in å kolla till henne å när hon ser mig så bara lyyyyser hela ansiktet upp, har fått leenden förut men detta va nåt alldeless extra... å när ja pratar me henne så heelt plötsligt så börja hon låta, två gånger fick hon fram helt underbara små läten å flinar på så ja nästan börja gråta
synd att tedde missa bara