• Fru T

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-07-22 22:01:09 följande:
    Jag älskar mina svärföräldrar och umgås mer än gärna med dem Det blev ett skumbad med maken (Det känns skumt att skriva så ) idag igen och nu fixar han nån film som vi ska mysa till. Mycket möjligt att vi dyker upp!
    det hoppas ja
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T

tänkte att om ni med barn kommer så kan vi ju gå till TF å busa annars kanske det blir nå fik...

• Fru T
    LillaLilli skrev 2009-07-22 22:04:27 följande:
    jag tror jag kan ordna så jag kan komma ändå :D jag sa just det till min karl att det va fika imon vid 12... och då sa han att han kunde åka och kolla på traktorer.. jag och han skulle mysa hela dagen imon annars :P 12 vart?kan inte nån av er som ska dit skicka ert mobnummer till mig om jag inte hiattar.
    trädgårdstorget är det som ligger andra sidan gatan vid hm så bestämmer vi mer när vi är där...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-07-22 22:13:13 följande:
    Vad roligt, då säger vi så.Lkvinna, inboxar mitt nummer.
    du har mitt va?
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-07-22 22:16:07 följande:
    Nä, tror faktiskt inte det..
    eniro

nu sla ja slita mig från datorn för idag...
  • Fru T

Tack Ewa å Sanna för lite mys, det va trevligt..

mitt blodsocker stannade nog kvar hos er dock för ja började nästan skaka på vägen hem å det snurra lite icke trevligt i skallen så nu har ja dumpat barnet hos sin snarkande pappa så kan hon ligga å sparka lite på honom.. fast det gör hon ju inte för det är bara mig hon sparkar på, hos pappsen sover hon så lungt å stilla... Dumma unge

Ja har tryckt i mig lite glass å maränger å massa vatten så ja hoppas ja känner mig lite stabilare snart... måste gå ner i tvättstugan å kika efter om det va idag ja skulle tvätta, har nåt svagt minna av det...
    Sen måste ja gå ut te bilen å hemta in selen så ja kan bära bebis upp å ner till tvättstugan eftersom Tedde jobbar ikväll...

Man kanske skulle sätta sig å skriva en liten packlista så det går snabt å smidigt å packa i morron kväll för på dan har ja massor att ficka (läs shoppa ) å på lördags morgon rullar äntligen bilen ner mot HAVET {#lang_emotions_cheers}

Ewa vi syns snart igen

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 19:03:00 följande:
    Jag personligen kan känna att det är lite taskigt att diskutera hurvida nån har en liten eller stor mage när man är gravid. Jag har en kompis som hade en liten mage när hon var gravid o hon blev ledsen när alla kommenterade det. Jag tyckte att det var sjukt jobbigt med alla som skulle kommentera min jättestora mage hela tiden.
    ja brydde mig inte ett dugg om allas komentarer...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 19:04:07 följande:
    Det kan faktiskt stämma, jag har hört att de som är väldigt vältränade kan få mindre mage än de som är mindre vältränade
    attsingen att ja inte hade turen att det blev så för mig då ja va defenitivt vältränad innan eftersom ja hade rutor å hård mage men ja blev ju stooor ja tror det handlar mer om hur långt bak bebis ligger...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:54:40 följande:
    nähä, om man skulle va social med svärisarna kanske???dags att sätta på filtret så man hör va de säger...gukbuck = gurkburkedbull = Red Bull
    å inte att förglömma koov = korv

fast så paratar ja me efter 5 min me papsen i telefon är man född småläning är man å småländskan skiljer sig inte så mycke från haländskan..
  • Fru T

ååååå ja smälter {#lang_emotions_heart} fick det lyckligaste leendet nånsin från lilla fröken nyss

hon ligger själv på stora sängen å samtalar me lampan i taket så ja titta in å kolla till henne å när hon ser mig så bara lyyyyser hela ansiktet upp, har fått leenden förut men detta va nåt alldeless extra... å när ja pratar me henne så heelt plötsligt så börja hon låta, två gånger fick hon fram helt underbara små läten å flinar på så ja nästan börja gråta

synd att tedde missa bara

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-07-24 18:50:47 följande:
    Äntligen helg!"Gubben" trimmar gräset vid staketet, han är så driftig. Jag orkade knappt duscha innan idag. :( Har märkt en radikal försämring av ork de senaste dagarna.
    det är för att du ska vila upp dig nu förstår du
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4