Madelen84 o Viffy:
Vad ni är snälla o gulliga som tänker på oss
Jo,det är sådär här..jag känner mig något bättre,men är så satans trött eftersom jag inte har fått sovit bra på 3 nätter för Leo är såå förkyld o snörvlar o kan knappt andas låter det som,plus att han har vaknat massor o varit kinkig..så då blir man ganska sliten eftersom vi är vana vid att han sover hela nätterna,12 timmar i sträck.
Med Leo är det oxå sådär..tror att det är något bättre än igår,för han har busat ett tag nu precis som vanligt o aptiten börjar komma tillbaka lite(han har inte velat äta så jättemycket som han brukar göra på ett par dagar nu),men man ser på honom att han är sjuk för han är hängig o klängig o vill gärna vara i min eller sambons famn.
Sen gnäller han fortfarande lite,men inte alls lika mycket som igår..Han har fortfarande feber,38,5 när vi tog den sist.
Just nu sover han,han somnade nyss..så det är skönt för honom att få sova lite.
Men för hoppningsvis så är vi på bättringsvägen snart..
Det är såå trist att vara sjuk för man kan ju inte gå ut(eller Leo kan ju i alla fall inte gå ut eftersom han är sjukare än mig),så det blir att bara sitta inne o nu när det är helg o sambon är ledig vill man ju hitta på saker.
Jag vill så jättegärna åka till ikea o lite andra affärer o kolla på lite möbler o inredning till Leos nya rum som han ska få snart
Men det får bli när vi har blivit friska.