• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Norahs mamma

hon äter välling å somnar sedan vid 18...
    det är den jävla vintertiden som ställer till det!

Förut somnade hon 18-18.30 och sov till 5-6, men nu vaknar hon vid 4, om man har riktig tur sover hon till 5!

• Pyret 85

oj vad tidigt hon somnar. kan du inte lägga henne en timme senare då så sover hon väl en timme längre

• Buz

Norahs mamma: jag får tacka!! Känner mig inte en dag över 28, ska jag säga. Åldern är bara för att klassificera människor.

• Norahs mamma

Tyvärr inte... Jag har haft henne vaken till 20.30, vilket i sig var skitjobbigt då hon blev så över trött, men hon vakna likt förbannat 4-5...
    Ska prova att hålla henne vaken mer på dagen, hon sover ju 1-2 timmar vid 7 igen!

(Å för den delen är det ganska skönt att få egentid med pappan på kvällen, kunna sitta ner i soffan tillsammans å bara prata mm )

• Norahs mamma

Buz:
    nej, du ser inte ut att vara en dag över 28 heller!

• Alicia05sMamma

Ålder.. Vad är de ? Jag fyller inte år längre, jag har stannat av & kommer från & med nu alltid att vara 26

• Sussi75

Jag stannde nog i ålder när jag var 25. Sen dess måste jag tänka varje gång nån frågar hur gammal jag är

• HaJoMi

Leos mamma. Gustav brås också på sin pappa som är 1.92. Trodde inte mina ögon när han mättes till 77,5 sist

Men jag är inte direkt jättekort heller - är 1.74, samt att min pappa är 1.89. Så Gustav borde bli "lång och ståtlig" när han blir stor

• saraseal

Å =) idag är jag så glad! Doris har fått en plats på ett ur-och-skur dagis! Som lagar egen mat utav enbart ekologiska råvaror. Eget bröda bakade de med! =) Pricis vad jag önskade mej! Jag har varit ganska petig med Doris mat att den ska vara ekologisk och inte innehålla konserveringsmedel eller färgämnen.
    Fröken sa oxå att de inte gav barnen mat som innehåller mycket socker som tex saftkräm och dylikt utan det var istället mycket frukt.. oxå nått vi går efter hemma! =) Kanon!
    Hur har ni tänkt om dagis har ni ställt er i kö än?

• saraseal

Buz

oj sorry! jag läste inte ens listan så noga utan menade mest att jag var bland de yngsta så om det var en pik så var den mer åt mej =) äh dumt av mej sorry! =)

Svar på tråden Marsmammor 2!!!