• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Bebis2005:

Ok..vart kan man köpa den?

• Alicia05sMamma

Fick den av min minsta syrra, så jag vet inte riktigt vart hon köpte den. Men jag vet att Barnens hus säljer Micki

Ok..fast om man inte har Barnens hus där man bor då?
    Hihi..

Jag har bara hört att det finns i stockholm o dit har vi 20 mil.
    Men är det som typ babyproffsen eller?

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Ja babyproffsen kan säkert oxå ha. Vilken stad bor du i ?

• Alicia05sMamma

Lm 05: Såg nu att ni bodde i Linköping. Enligt Micki´s hemsida är Br-leksaker återförsäljare samt, Butiken med mera, Lek center, sagoland stormarknad, Toys r us och änglaboden

Bebis2005:

Ok..tack så jättemycket
    Då ska jag kika in i de butikerna..hihi..

Vad var det föresten för hemsida?
    Vad var adressen?

• Norahs mamma

Becka:
    Vi har oxå en Micki... Tror egentligen inte det spelar nån roll vilket märke, så länge man lastar den tungt och man kan ändra läge på handtaget/bågen och ändra tröghet... På hjulen alltså

Idag har jag sytt julgardinerna, hälsat på min kusin (han som är 1 vecka yngre än Noris) och huggit adventsgranen (utegranen)...
    Okej, det var inte jag som högg granen, men jag bestämde vilken det skulle bli!
    Julgranen har vi redan sett ut, men kommer nog få stå några veckor till, om det inte blir allt för mycket snö...

Norahs mamma:

Ok..jag vet att man kan ändra läge på handtaget på den lära-gå-vagnen som vi har sett på toys`r`us...men kan man det på den från brio oxå?

• Alicia05sMamma

Lm 05: adressen är micki.se

Norahs mamma: Hur länge har ni bott i huset nu ?
    Hoppas vi får nycklarna till radhuset i veckan. Vill börja flytta nu på en gång. Kliar verkligen i fingrarna

Svar på tråden Marsmammor 2!!!