• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Bebis2005:

Jag kommer inte in på den adressen.

• Alicia05sMamma

du lär skriva www före. Skrev inte de före, då man inte får göra reklam här hihi

• Pyret 85

Lian ska få en lära-gå-vagn från fisherprice. dom välter inte..

Bebis2005:

Ja,fast det funkar ändå inte..

Bebis2005:

Nu kom jag in på din länk,men inte när jag skriver själv..hmm..konstigt..
    Men,men..nu kommer jag in i alla fall o det är ju huvudsaken

• saraseal

de välter på alla läragåvagnar.. våran är ställt på trögt läge och hantaget längst in men den har vält en gång ändå trotts att det står att det inte ska gå.. lita inte på det lägg tunga böcker i den så går det bra ! =)

• Norahs mamma

Jag har handtaget längst ut, tycker den välter lättare annars... Å så kliver hon på vagnen då... Har varit ute och snott en stor sten å lagt i vagnen *stabilt*

Bebis:
    Nu har vi bott här 1 månad ungefär och jag trivs mer för varje dag! Så jävla skönt att ha eget! Slippa alla jävla grannar! Å så bodde jag bredvid skolan förut, å dem snorungarna slängde sten, snöbollar mm på fönstren varje dag, å på denna gata är det sååå lugnt! Den ligger lite udangömd, med bara 4 hus här...

Till alla!
    www.rignell-zander.se/Oscar/julex.html

• Trolletp

Ellinor skrek mamma 3 ggr igår kväll när hon skulle sova, hon låg och skrek/gnällde en liten stund innan hon somnade och då kom det.
    Räknas det som första gången?
    Vill gärna tro att det var mig hon ropade på men jag tror inte att hon förstår vad det betyder än. Därför kanske det inte räknas?

• Buz

Vi ska köpa en Micki läragå vagn till Lovisa, har haft en sådan till mina förra barn och tycker den fungerar jätte bra.
    Däremot har Lovisa börjat dissat alla sina leksaker, så jag har ingen aning om vad jag ska köpa.... jag vill ha tips!!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!