• Minna72

Minnas XII

Tråd nr 12! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html

• Svar på tråden Minnas XII
  • Joffe

Har fixat så folk kommer in i min blogg nu

Cirkel, har du klurat länge med tejpen?
    Hoppas verkligen att T klarar sig från vattenkoppor, det är ingen höjdare att få som vuxen och spec inte som man
    L vaknade kl 9 med 37,7 gr så det är på gränsen, har är lite hängig men orkar busa.

Hästbonde? Nej men ensam mamma söker Vet dock inte om hon fortfarande söker  
     Vi fick nog bara en kopia av ett papper, det var ett vanligt A4.
    Hoppas viran kommer in i vanorna snart igen.

6500kr kommer det kosta att byta skiten som är sönder på bilen, billigare än vad volvoverkstaden i alla fall, de skulle ha över 10 000.
    Jag vill helst inte vara utan den då jag använder bilen fram o tillbaka till förskolan hela tiden, både jag o Eddie blir genomsvettiga.

• maja under eken

Men fy va pengar bilar kostar o hålla rullande!!

Aha, Ensam mamma... D var han själv mer inne på så jag får lobba för d ist.. Hästbonden verkade så charmig bara..

Hoppas verkligen att Leon bara e lite trött han oxå o inte början t högre feber.

Elvira - Livets Solstråle!
  • Özlem

grattis Naffe!

O 2 åringarna!

nu ska jag hinna betala räkningar innan Elias blir mer gnällig.

• maja under eken

Aha, Elias var d lillebror fick heta! Fint namn!

Jag kan inte komma på annat än Alma, Men Skalman e sådär t d. Han vill Olivia... Kan väl inte ha en till i tråden heller!

• Rossy

Ett superduperGRATTIS till FRU Naffe!
    Härligt att allt blev lyckat och kändes bra!

• labilina

maja, alma är superfint! min favorit oxå. men ella blir bara finare o finare!

• maja under eken

Ella e fint, men Ella o Elvira funkar inge bra

Astrid, Hilma, Signe, Sigrid, Elsa men inget som e sådär klockrent. tips emottages tacksamt! Svea har jag oxå. Skalman har Agnes o Linnéa oxå

• Joffe

Det finns så många fina namn till töser så det är inte lätt.
    På förskolan finns det en liten tös som heter Älvira och hennes syster heter Lovisa.
    "Mina" tjejnamnsförslag till våra barn var Leia, Livia och Eddie skulle heta Ellie om han var en tjej sen gillar jag Ellen också men det blir lite väl mkt L för er.
    Om ni inte vill ha en Olivia så ta bort O:et

Lilly kanske?

Mot potatisskalaren!

Jag fick föresten ett sms från sambon innan ang att han ville åka med sina klubbkamrater till växjö fre-sön, jag som trodde han tänkt till.... Man kan lura sig själv ibland

• maja under eken

Men Joffe!! Jävla karl! Jag känner den besvikna känslan i magen ända hit.. Fy bubblan!!

Fina namn, men passar inte så bra tycker jag. Jag vill ha gamla svenska. Lilly finns dock bland gamla släktingar, såsom Astrid o Signe. Annie hette min farmor, rätt fint

• maja under eken

Ha en riktigt trevlig kväll!

Jag ska göra en racershoppingrunda. Köpa lampa t mamma, köpa lådor t mig, på Ikea. sen köpa bikinibrallor, solkräm o annat grejs på Apot. Hitta liten magnettavla o liten docka som underhållning på flyget... Tror ni jag hinner innan ungen däckar? Hon ska hämtas hos mormor o morar oxå.. puh!!

Svar på tråden Minnas XII