• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Lilaa

Kan ni hjälpa mig med en sak. Min son har en vår/höst jacka från H&M som jag tänkte han skulle ha i höst men måste ha nått under för kalla dagar men vad? Fleece, kofta, munktröja, zipjacka, cardigan??

• mortillsju
    Lilaa skrev 2009-08-22 10:44:36 följande:
    Kan ni hjälpa mig med en sak. Min son har en vår/höst jacka från H&M som jag tänkte han skulle ha i höst men måste ha nått under för kalla dagar men vad? Fleece, kofta, munktröja, zipjacka, cardigan??
    Tunna fleecetröjan från HM röstar jag på!
  • ängeln83

Blir ni arga om man slänger in lite HM shopping i denna BT:n?

LIAM
  • mortillsju
    ängeln83 skrev 2009-08-22 11:23:53 följande:
    Nej!! Kör på. .-D Jag älskar HM denna höst!!
  • maggan75
    ängeln83 skrev 2009-08-22 11:23:53 följande:
    Absolut inte tråden startade ju som Lindex tråd, men utvecklades snart till barnklädes tråd så in med det bara
  • ängeln83
    maggan75 skrev 2009-08-22 11:45:44 följande:
    Absolut inte tråden startade ju som Lindex tråd, men utvecklades snart till barnklädes tråd så in med det bara
    Nu är det inne

Lika bra att kolla först ju
    LIAM
  • maggan75
    ängeln83 skrev 2009-08-22 11:54:21 följande:
    Nu är det inne Lika bra att kolla först ju
    absolut, *rusar till BT *
  • maggan75
    ängeln83 skrev 2009-08-22 11:54:21 följande:
    Nu är det inne Lika bra att kolla först ju
    Åh vad mycket fint du har hittat Gillade de  randiga Bas tröjorna ja allt annat oxå förstås
  • ängeln83
    maggan75 skrev 2009-08-22 12:03:47 följande:
    Åh vad mycket fint du har hittat Gillade de  randiga Bas tröjorna ja allt annat oxå förstås
    Jaaa, är faktiskt riktigt förvånad över hur mycket jag hittade, har nog aldrig köpt nåt till sonen från Hm innan, möjligtvis nån enfärgad body när han var bebis.

Bas tröjorna är underbara, såg att dom fanns i grå/vit och nån färgad kombo också, super fina.
    LIAM
  • mortillsju

Nu ligger mitt HM i BT med. Till lillasyster. Lilla storebros ska få med. Jag slipar på en beställning i detta nu!

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8