• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • iAnnaMaria
    yoshimi skrev 2009-08-22 17:42:45 följande:
    Är det nån som köpt den blå Fix vindfleeceoverallen? Är den stor i storlekarna?
    Ja jag tycker nog att denn är lite större än vanligt.. Köpte den i 62 och min son har 62 på allt annat men denna är lite stor ännu...
  • Hallontårta

Äsch helt OT men nu frågar jag er! Hoppas det är okej! Jag startade en tråd men bara en svarade, jag är väl inte så attraktiv på trådmarknaden Ni som har barn (vilket jag antar att de flesta härinne har) Reagerade era barn på vaccinationen vid 18 månader? (påssjuka, röda hund och mässling) BVC-sköterskan sa att det kan ta några dagar, vi har dock inte märkt ngt ännu. Detta var i torsdags. Snela svara ;>

• Buttelina
    Hallontårta skrev 2009-08-22 18:11:42 följande:
    Äsch helt OT men nu frågar jag er! Hoppas det är okej! Jag startade en tråd men bara en svarade, jag är väl inte så attraktiv på trådmarknaden Ni som har barn (vilket jag antar att de flesta härinne har) Reagerade era barn på vaccinationen vid 18 månader? (påssjuka, röda hund och mässling) BVC-sköterskan sa att det kan ta några dagar, vi har dock inte märkt ngt ännu. Detta var i torsdags. Snela svara ;>
    efter 5-7 dagar fick min grabb ganska hög feber och låg sjukt. min dotter reagerade inte alls
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hallontårta

Okej, så det kan ta lite tid innan det märks då, om det händer något alls. Lurigt! Tack för ditt svar!

Buttelina skrev 2009-08-22 18:15:51 följande:
    efter 5-7 dagar fick min grabb ganska hög feber och låg sjukt. min dotter reagerade inte alls
  • Ville Mor
    Min son reagerade inte alls. Vill minnas aatt det kunde ta massor med dagar innan de blev sjuka OM de nu blev det.
    Ville 071203 * Lillasyster 090916
  • solstraalen

På 18månaders kan de väl ta upp till 12-14 dgr innan/om man får en reaktion. Min grabb fick de iaf 1½vecka efter sprutan.

• sarismaris

Hade laddat för shopping idag, men blev besviken när jag kom till Lindex och började rota bland klädställningarna! Jätteutplockat både på t3b2-kläderna och på Muminserien och på diverse annat jag kollade på.. {#lang_emotions_frown} Blev inte alls som jag tänkt mej, men jag lyckades såklart ändå skrapa ihop kläder för...... ett antal pengar.. {#lang_emotions_wink}

Ska fota och lägga in i bt senare!

Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    Kan inte minnas att min äldsta reagerade alls på den sprutan. Min yngsta ska få den om ett par månader.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Hallontårta

Tack för era svar! Då kan det alltså ta fler än några dagar som sköterskan sa. Hoppas dock att han slipper någon reaktion på den! Tack igen!

• Hallontårta

t3b2 brukar alltid vara slut i storleken jag ska ha, förut 86 nu 92. Vet inte om det beror på att många handlar just den storleken, men då kan de väl fylla på lite extra kan man tycka! Det är ofta så på nyinkomna kläder tycker jag.

sarismaris skrev 2009-08-22 18:39:31 följande:
    Hade laddat för shopping idag, men blev besviken när jag kom till Lindex och började rota bland klädställningarna! Jätteutplockat både på t3b2-kläderna och på Muminserien och på diverse annat jag kollade på.. Blev inte alls som jag tänkt mej, men jag lyckades såklart ändå skrapa ihop kläder för...... ett antal pengar.. Ska fota och lägga in i bt senare!
    Kan man inte lägga in i bt om man inte har plus-tjänsten?

Var på KappAhl idag, blev ingen bil-tröja (men det planeras!) däremot ett par tuffa byxor (179, -50kr såg ut som sportbyxor med inbyggda kalsongresår hehe) och en Star Wars-tröja.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8