• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Anna i Skåne

Nån som sett en bra vinteroverall i strl 80?

• natalie72
    Jessica24 skrev 2009-08-23 15:01:46 följande:
    En rent allmän fråga; Tycker ni att en pojke på 3-4 år "kan" ha den röda FIX-jackan?Har köpt den till honom, men nu blev jag lite tveksam efter att ha frågat en väninna.Och sedan undrar jag om det är fler som upplevt FIX-byxorna som rätt så tunna?
    Absolut! Min äldste son, 3½ år, har en sådan, och jag har fått många positiva kommentarer ang. hans fina jacka! Så kör på!!
  • AochJsMamma

ang rött, jag älskar rött och har massa röda kläder till min son! Har även köpt en röd skaljacka från PoP och en röd babyoverall från PoP att ha i höst resp vinter, superfint!!

• Känslan

Kan bara instämma med föregående som kommenterat angående rött till pojkar.Jag är inne i en röd period och bara älskar rött till min lille lintott,jätte fint ju.Han har en röd fix jacka nu i höst och köpte en röd Pop overall till vintern.Bryr dig inte om de som säger något negativt om rött för det är väl verkligen en neutral färg.Jag köpte förresten rosa velourbyxor till min son på Lindex,varför inte liksom,det är ju trots allt bara en färg.

• Snorky

jag tycker rött är lika neutralt som svart. Har jättemkt rött till min äldsta son som passar sååå bra i den färgen. Han har bla en röd pop-jacka. Superfint! Men min minsta har inte mkt rött och det är helt enkelt för att det inte är hans färg.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Hallontårta

Rött är jäääättefint på både tjejer och killar tycker jag! Dock är en del människor så väldigt trångsynta. Jag hade röda mysbyxor, en blå- vitrandig body och en beige solhatt med en blå hund på och blå strumpor till min lillkille då han var liten. Så träffade vi på en bekant till min man som frågade om det var hans dotter. Det enda hon såg var de röda byxorna! Bleh ;>

• yoshimi

Jag har massa rött till min son.
    Tycker det är en jättefin färg!

Hade gärna haft rosa till honom också, men det mesta som finns i rosa är så "puttinuttigt".

• Lilaa

Jag kommer oxå ha en röd overall från pop till min son som är 1 år. Tänkte matcha med nån pojkigare mössa men tycker alla pojkmössor är tråkigta. Nån som har tips?

• Tuttan27

Hur hade ni andra gjort?

Min son blev 6 månader nu i veckan så till vinter är han ca 9-10 månader, har köpt en vinteroverall till honom.. men behövs en vinterjacka också?
    Jag har köpt en vanlig fleece och en höst skaljacka från POP som jag tänkte han skulle använda också nu till vintern, men räcker de som vinterjacka tro? Vi bor i skåne.. i vagnen kommer vi ha en fårskinnsfäll till honom.

• Buttelina
    Jessica24 skrev 2009-08-23 15:01:46 följande:
    En rent allmän fråga; Tycker ni att en pojke på 3-4 år "kan" ha den röda FIX-jackan?Har köpt den till honom, men nu blev jag lite tveksam efter att ha frågat en väninna.Och sedan undrar jag om det är fler som upplevt FIX-byxorna som rätt så tunna?
    tycker jag absolut!! min son hade en lila overall förra året
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8