• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • fritzie76

Vår son som är 4 år vill oxå ha den röda...men jag har köpt HMs skidjacka istället.....

• Tina83
    Jessica24 skrev 2009-08-23 15:01:46 följande:
    En rent allmän fråga; Tycker ni att en pojke på 3-4 år "kan" ha den röda FIX-jackan?Har köpt den till honom, men nu blev jag lite tveksam efter att ha frågat en väninna.Och sedan undrar jag om det är fler som upplevt FIX-byxorna som rätt så tunna?
    eh....jag blir lika förundrat över att folk inte vågar köpa röda kläder till sina pojkar. finns det nå snyggare än just rött på pojkar?!

röd jacka är ju superfint! och jag köper gärna lila o rosa också ok att inte köpa glitter mm, det vill inte jag heller ha, men en röd enfärgad jacka ser jag som helt könsneutral
  • mal
    En rent allmän fråga; Tycker ni att en pojke på 3-4 år "kan" ha den röda FIX-jackan?Har köpt den till honom, men nu blev jag lite tveksam efter att ha frågat en väninna.Och sedan undrar jag om det är fler som upplevt FIX-byxorna som rätt så tunna?
    Klart han kan! Tycker det är jättesnyggt! Båda mina söner har haft röda po.p-jackor!
  • Mamma och Mor
    Självklart kan en kille ha en röd jacka, varför inte liksom? Vår dotter har ju haft en marinblå fleeceoverall och det passade henne jättebra.
    Så länge kläderna inte har en massa glitter och det står "pricess" eller liknande på dem så kan killar ha i stort sett samma färger som tjejer anser jag :)
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Lilaa

Idag shoppade jag en lila hello kitty tröja till dottern från kappahl och en body med igelkottar från hm till sonen. Får se om jag ids lägga upp bilder sen.

Denna provade dottern idag www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx den var jättefin på henne, ska köpa den nästa gång det kommer rabatter. Hoppas det blir några bra då.Tänkte ha den som finjacka me de rosa öronmuffarna till.

• Lilaa
    Lilaa skrev 2009-08-23 17:13:11 följande:
    Idag shoppade jag en lila hello kitty tröja till dottern från kappahl och en body med igelkottar från hm till sonen. Får se om jag ids lägga upp bilder sen.Denna provade dottern idag www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx... den var jättefin på henne, ska köpa den nästa gång det kommer rabatter. Hoppas det blir några bra då.Tänkte ha den som finjacka me de rosa öronmuffarna till.
    provar om denna länk funkar bättre www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3973326&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357441
  • Love Isac
    Klart han kan!!Min 6-åriga son då 5 år hade en röd vinteroverall förra vintern!!Han va så fin i den...
  • iAnnaMaria

Självklart kan en kille ha en röd jacka!!!!!!! Rosa jacka skulle väl fler reagera på men rött går ju ika bra på vilket som.. Min pojk hade röd overall förra året :)

Ni som haft fix overall. Är ni nöjda med dom? Hur är dom i storlek?

• Snorky
    star67 skrev 2009-08-23 14:25:23 följande:
    ja men 92 passar till min dotter, men jag ska snart till ullared så tänker om jag kan hitta en bra overall där.
    92 är inte baby på lindex, max stl 86 förutom på t3b2
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Tina83 skrev 2009-08-23 16:36:34 följande:
    eh....jag blir lika förundrat över att folk inte vågar köpa röda kläder till sina pojkar. finns det nå snyggare än just rött på pojkar?! röd jacka är ju superfint! och jag köper gärna lila o rosa också ok att inte köpa glitter mm, det vill inte jag heller ha, men en röd enfärgad jacka ser jag som helt könsneutral
    hehe, o hm som tom har börjat med glitter på "pojktröjorna"... jag tycker det är lite kul att pojkar också "tillåts" ha det nu!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8