• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Snorky
    thelwin skrev 2009-06-13 09:54:18 följande:
    vart hittar jag 10 % på rean på lindex är det kupong eller har man fått sms. Kan ngn vara snäll och länka till rabattkodstråden
    jag fick sms, men jag behövde aldrig visa det i butiken, sa bara att jag fått sms så drog hon 10%
  • Hallontårta

Ah, men det var både jacka och byxa! Sedan visade jag 10%-sms:et.

Snorky skrev 2009-06-13 10:39:24 följande:
    lät inte det dyrt? är du säker att du fick rea på galonisarna? för mina gick in på ord. pris och hon fick ändra till 99:- på de. Jag betalade 260:- för både regnjackan + byxor med stjärnor, 2 par strumpor o ett par trosor åt mig
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2009-06-13 11:10:31 följande:
    Ah, men det var både jacka och byxa! Sedan visade jag 10%-sms:et.
    jaha... då fattar jag lät som det bara var byxorna
  • annie dark

Fått presenter till lillkillen som jag inte gillar, lapparna är kvar men har inet kvitto kan jag byta ändå, förut kunde man det men har de ändrat?

• sarismaris
    annie dark skrev 2009-06-13 12:29:49 följande:
    Fått presenter till lillkillen som jag inte gillar, lapparna är kvar men har inet kvitto kan jag byta ändå, förut kunde man det men har de ändrat?
    Jag har läst här i tråden att Lindex skulle ha blivit hårdare på att man måste ha kvitto. Men jag har bytt saker flera gånger i år, utan kvitto! Fast då har det ju mest varit till en annan storlek bara.. Kommer inte ihåg om jag bytt till annan vara utan kvitto..det blir väl en annan sak kanske..?
    Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    sarismaris skrev 2009-06-13 12:34:27 följande:
    Jag har läst här i tråden att Lindex skulle ha blivit hårdare på att man måste ha kvitto. Men jag har bytt saker flera gånger i år, utan kvitto! Fast då har det ju mest varit till en annan storlek bara.. Kommer inte ihåg om jag bytt till annan vara utan kvitto..det blir väl en annan sak kanske..?
    Men det går ju alltid att fråga! {#lang_emotions_smile}
    Towa 051125 & Ella 080413
  • annie dark

Ska ner och testa iaf. Killen är 6 vecor på tisdag och 54 lång och vi fick kläder i 56, han kommer ju knappt hinna använda den.

• Ankra75
    solstraalen skrev 2009-06-12 21:18:22 följande:
    Tack för tipset, men vågar man ha det på en tröja med färg?Ingen som vet någon kul sida med massssa billigt å bra nagellack?=)
    ja, det har funkat för mig... inte blekt färgerna på tyget men det kan nog vara bra att lägga det i tvätten ganska snart efter man behandlat fläcken med ättikan.
  • 2 små prinsessor

var på lindex idag för att köpa galonisar med stjärnor men här var de inte nedsatta...hittade ingenting, men det är ofta usel rea på lindex här.

• Moonis
    2 små prinsessor skrev 2009-06-13 14:14:38 följande:
    var på lindex idag för att köpa galonisar med stjärnor men här var de inte nedsatta...hittade ingenting, men det är ofta usel rea på lindex här.
    Har oxå märkt att det är väldigt olika beroende på vilket Lindex man går till. I Landskrona är det nästan inget medans den i Nova Lund som jag handlade på igår hade massor.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8