• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Pixxi

HMs sida är mycket bättre Där har de bilder med kläderna på och sen bra andra bilder. Lätt o backa mm

• Peak

haha då borde de ha märkt skillnad sedan hemsidan bytte utseende då, om så många ogillar den härifrån Vi peppade ju varandra ganska bra till att handla innan

• Snorky
    Pixxi skrev 2009-06-14 18:09:49 följande:
    HMs sida är mycket bättre Där har de bilder med kläderna på och sen bra andra bilder. Lätt o backa mm
    jo, den är bättre, men inte helt bra den heller. Man borde kunna se på överblicksbilderna där plaggen visas om de finns i flera färger. Man missar jättemånga varianter genom att inte gå in på varje plagg och kolla... det orkar man ju liksom inte. Så små fyrkanter som på lindex´s sida vore inte fel.
  • Xgirl83

Jag gillar inte heller Lindex nya hemsida. Det är så irriterande för förut så fick man ofta upp den där frågan om man ville svara på en enkät och hemsidan, och jag gillade ju den då så jag gav rätt så positiv feedback. Men nu såklart när de har ändrat och jag inte alls gillar den så verkar de inte ha någon sådan enkät längre.

• pipsa
    Evve81 skrev 2009-06-15 07:20:23 följande:
    Någon som vet om fix skaljackor är bra??? Har sett en på rea. Finns ju kanske inte kvar men jag är sugen om den är kvar.... Är de vattentäta???
    Jag har fix jacka till dottern och jag tycker den e bra och håller för regn
  • livet leker

Nån som har nån rabattkod till mig

• Moonis
    livet leker skrev 2009-06-15 08:26:04 följande:
    Nån som har nån rabattkod till mig
    Inte än tyvärr, får se om det kommer något med posten sen
  • Helle

Hur gjorde man för att regga upp sig och få 25% rabatten på Lindex? El är det kanske för sent nu?

• sarismaris
    Helle skrev 2009-06-15 09:05:23 följande:
    Hur gjorde man för att regga upp sig och få 25% rabatten på Lindex? El är det kanske för sent nu?
    Funkar inte längre!
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8