• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Lejån
    Helle skrev 2009-06-15 09:05:23 följande:
    Hur gjorde man för att regga upp sig och få 25% rabatten på Lindex? El är det kanske för sent nu?
    Tror att de har tagit bort det erbjudandet nu.
    längtar efter sommar & sol
  • Madge

50 kr när du handlar barnkläder för 300 kr, 100 kr när du handlar för 600 kr osv
    Internetkod: LC09251

• Madge

50 kr när du handlar damkläder för 300 kr, 100 kr när du handlar för 600 kr osv
    Internetkod: LC09252

• sarismaris

Idag har jag lämnat tillbaka setet med turkos tunika med Lille Skutt och randiga leggings (baby). Trycket sprack i tvätten, precis som det gjort för nån annan här, läste jag för ett tag sen... Tråkigt! Det va ju så sött!
    Har den rosa med Katten Jansson till storasyster, men den höll sig i tvätten. Trycken på dom större modellerna verkar inte riktigt va samma sort om på den på baby.

Towa 051125 & Ella 080413
  • Finesse
    sarismaris skrev 2009-06-15 18:36:12 följande:
    Idag har jag lämnat tillbaka setet med turkos tunika med Lille Skutt och randiga leggings (baby). Trycket sprack i tvätten, precis som det gjort för nån annan här, läste jag för ett tag sen... Tråkigt! Det va ju så sött! Har den rosa med Katten Jansson till storasyster, men den höll sig i tvätten. Trycken på dom större modellerna verkar inte riktigt va samma sort om på den på baby.
    va tråkigt
  • sarismaris
    Finesse: Jag va in å kikade lite på din blogg :) Gick in på kategorin "shopping" och såg bild på ett par fina vita/rosa sandaler! Vart har du köpt dom/vad är det för märke? Letar sandaler till min lilla och tyckte dom va jättesöta!
  • Finesse
    sarismaris skrev 2009-06-15 19:27:13 följande:
    Finesse: Jag va in å kikade lite på din blogg :) Gick in på kategorin "shopping" och såg bild på ett par fina vita/rosa sandaler! Vart har du köpt dom/vad är det för märke? Letar sandaler till min lilla och tyckte dom va jättesöta!
    Det är Flax.. typ nåt b-märke av Pax kanske?

Köpte dom på en affär som heter Skokanon här i Umeå.
  • sarismaris
    Finesse skrev 2009-06-15 19:31:17 följande:
    Det är Flax.. typ nåt b-märke av Pax kanske? Köpte dom på en affär som heter Skokanon här i Umeå.
    Ok! Skokanonen finns i Karlstad också (min närmaste stad; 8,5 mil bort..)
  • Finesse
    sarismaris skrev 2009-06-15 19:33:21 följande:
    Ok! Skokanonen finns i Karlstad också (min närmaste stad; 8,5 mil bort..)
    Du kan ju kolla där då.. vi hade tur å köpte dom när det var 20% på skor.. sen så har dom här att man får en stämpel för varje gång man handlar över en viss summa, kanske 150:- tror jag det var, så när man fått 10 stämplar får man typ 150 kr då med.. är inte så säker på vilken summa eftersom vi har inte köpt så mkt skor ännu..
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8