• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Skytten75

Finns det några rabbatkoder nu? Jag har på sms 30% rabbat som gäller tom idag. Men har inte lust att gå ut i regnet. Men det står ingen internetkod i smset.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Xgirl83

Förlåt för mitt overalltjat... Men jag har lagt in bilder på dottern i Me too-overallen och Pop-overallen i mitt galleri nu. Vad tycker/tror ni om storlekarna? Båda är så stora, Me too är väldigt bred medan Pop-overallen är mer lång och "slappare" i resåren vid fötterna. Vilken blir smidigast och bäst? Blir galen på detta! Men Me too-overallen är ju bara så sjukt snygg. Tyget på den är ju lite stelare än på Pop, men den är aningen tunnare.

• Xgirl83
    Snorky skrev 2009-08-31 15:45:30 följande:
    De där velourbyxorna i "nya" lila färgen som det pratats en del om, är ju en gammal färg som fanns för typ 2 år sen.... de har vi redan. Kan det inte vara dags för lite nya färger nu??? Helt klart bästa dagisbyxan!
    Japp, toppen till dagis! Gärna lite nya färger, tack.
  • 2007 Mamma
    Xgirl83 skrev 2009-08-31 16:44:29 följande:
    Förlåt för mitt overalltjat... Men jag har lagt in bilder på dottern i Me too-overallen och Pop-overallen i mitt galleri nu. Vad tycker/tror ni om storlekarna? Båda är så stora, Me too är väldigt bred medan Pop-overallen är mer lång och "slappare" i resåren vid fötterna. Vilken blir smidigast och bäst? Blir galen på detta! Men Me too-overallen är ju bara så sjukt snygg. Tyget på den är ju lite stelare än på Pop, men den är aningen tunnare.
    Skulle helt klart valt POP-overallen! Tyckte den andra såg klumpig, stel och bred ut. Sonen har haft en sån där Pop-vindoverall och jag har varit sjukt nöjd med den.
  • 2007 Mamma
    Skytten75 skrev 2009-08-31 16:33:13 följande:
    Finns det några rabbatkoder nu? Jag har på sms 30% rabbat som gäller tom idag. Men har inte lust att gå ut i regnet. Men det står ingen internetkod i smset.
    Handla för 400kr få 100kr rabatt, 800kr få 200kr rabatt osv.... Sista dagen idag!

Finns det några andra rabatter????
  • Skytten75

2007 Mamma: Har du koden för internet?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • 2007 Mamma
    Skytten75 skrev 2009-08-31 17:02:47 följande:
    2007 Mamma: Har du koden för internet?
    Haha... Sorry! Glömde skriva den! :)
    LC0934
  • 2007 Mamma

Är det någon som har deras jeansleggings?? Hur är de i storlekarna och framförallt ärde snygga????

• Madge
    Snorky skrev 2009-08-31 15:45:30 följande:
    De där velourbyxorna i "nya" lila färgen som det pratats en del om, är ju en gammal färg som fanns för typ 2 år sen.... de har vi redan. Kan det inte vara dags för lite nya färger nu??? Helt klart bästa dagisbyxan!
    Tänkte precis samma, det var nämligen precis samma färg som på en velourjacka dottern hade som nyfödd.
  • Madge
    Pinkie skrev 2009-08-31 14:14:29 följande:
    Nån tipsade om Lager157s webshop tidigare... Nån som har kläder därifrån - hur är dom i stl.? Tänkte beställa det fleecefodrade regnstället, men har svårt med stl. Mellanbarnet är 96 cm lång, tänkte ta stl. 100, men hur mkt "extra" innerbenslängd behövs eg.? Och till dottern på 110 cm tänkte jag köpa stl. 120... Hennes innebenslängd är 49 cm och byxans är 52 - är det alldeles för lite?
    Vi köpte överdragsbyxor i 90 hos dem, fast i fysiska butiken då. De var en liten bit längre än överdragsbyxorna från Outwear i 86.
    Har ett flecceställ i 100 också, tröjan är lite mindre än Pops WS i 104. Har inga byxor i större storlekar att jämföra med
    Kanske inte var så mycket till hjälp, men, men...
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8