• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Xgirl83

2007 Mamma skrev 2009-08-31 16:52:46 följande:

Skulle helt klart valt POP-overallen! Tyckte den andra såg klumpig, stel och bred ut. Sonen har haft en sån där Pop-vindoverall och jag har varit sjukt nöjd med den.
    Ja, den är väldigt bred på dottern, men grejen är att jag tycker den verkar väldigt smidig ändå. Annars hade jag nog inte ens funderat över det. Men du har kanske rätt, jag börjar fundera mer och mer åt Pop.
  • Glittrax

köpte dessa i går:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3828444&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357445

skulle märka dom namn..hann med ena handsken och märkte sen att andra handsken var trasig, knappen har lossnat som sitter i bandet som man spänner runt handleden! visst borde man få byta fast dom är märkta?

• Buttelina
    Glittrax skrev 2009-08-31 18:24:34 följande:
    köpte dessa i går:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=382...skulle märka dom namn..hann med ena handsken och märkte sen att andra handsken var trasig, knappen har lossnat som sitter i bandet som man spänner runt handleden! visst borde man få byta fast dom är märkta?
    klart en reklamation
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hallontårta

Ja, och fler! De försvinner ju i ett nafs.

Snorky skrev 2009-08-31 15:45:30 följande:
    De där velourbyxorna i "nya" lila färgen som det pratats en del om, är ju en gammal färg som fanns för typ 2 år sen.... de har vi redan. Kan det inte vara dags för lite nya färger nu??? Helt klart bästa dagisbyxan!
  • Glittrax
    Buttelina skrev 2009-08-31 18:27:50 följande:
    klart en reklamation
    ja jag ska lämna tillbaka dom... dottern tyckte så mkt om dom, fast hon inte hunnit använda dom, hoppas det finns fler i butik bara!

apropå velourbyxorna, är det stor skillnad i längd på 92 och 98? jag blev helt förälskad i de lila! vilken underbar färg!
  • sarismaris

Men det är ju helt sjukt va fort velourbyxorna försvinner på nätet!! Tidigare idag kollade jag och då hade det kommit in svarta igen (måste ha kommit idag för de fanns inte igår) men nu när jag tittade igen var de borta! Då måste de alltså ha tagit helt slut på en dag!! {#lang_emotions_surprised}

Towa 051125 & Ella 080413
  • snigelina
    Snorky skrev 2009-08-31 15:45:30 följande:
    De där velourbyxorna i "nya" lila färgen som det pratats en del om, är ju en gammal färg som fanns för typ 2 år sen.... de har vi redan. Kan det inte vara dags för lite nya färger nu??? Helt klart bästa dagisbyxan!
    Hrm, jag har inte sett den nya lila irl, men jag känner inte igen den på bild.. fast det kan ju vara mitt minne som sviker kanske... Jag vill ha turkoooooosa
  • Anna i Skåne
    Madge skrev 2009-08-31 18:06:39 följande:
    Vi köpte överdragsbyxor i 90 hos dem, fast i fysiska butiken då. De var en liten bit längre än överdragsbyxorna från Outwear i 86.Har ett flecceställ i 100 också, tröjan är lite mindre än Pops WS i 104. Har inga byxor i större storlekar att jämföra med Kanske inte var så mycket till hjälp, men, men...
    JAg hämtade precis ut en overall i 80 som jag tyckte var liten. Dottern är 75 cm och den satt precis. Ingen växtmån. Så det blir retur.
  • Snorky
    sarismaris skrev 2009-08-31 18:44:19 följande:
    Men det är ju helt sjukt va fort velourbyxorna försvinner på nätet!! Tidigare idag kollade jag och då hade det kommit in svarta igen (måste ha kommit idag för de fanns inte igår) men nu när jag tittade igen var de borta! Då måste de alltså ha tagit helt slut på en dag!!
    men det finns ju svarta o gråa som ligger separat!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8