• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Lejån

På vårt lindex höll de på att packa upp nya kläder nu, hugaligen... VINTER kläder!! Sommaren har ju knappt börjat ju! Såg inte så mkt men det var en del lila, rött och grönt iaf.

längtar efter sommar & sol
  • molnen

någon som sett den rosa/röda eller blå napphållaren med elefanter i sin butik nyligen? tänkte ringa och be dem skicka i så fall?

• Lejån
    molnen skrev 2009-06-23 19:53:51 följande:
    någon som sett den rosa/röda eller blå napphållaren med elefanter i sin butik nyligen? tänkte ringa och be dem skicka i så fall?
    Du vet om att de tar 50 kr för det va? Så det blir en dyr napphållare.
    längtar efter sommar & sol
  • Trolletmilla

Nån som har velourbyxorna med knytband i storlek 92,98 och 104 som kan vara snäll och mäta benets insida från grenen till muddslutet??

Dottern har just nu 86 fr baby men ska ha större i höst och funderar lite på vilken storlek jag ska ta som är lite längre än 86 baby....

Vet ju att det är andra storlekar nu på flick då hon absolut inte kan ha 86 på flick i ex tröjor då de är för små.

Tackelitax på förhand

• Mosen08
    Trolletmilla skrev 2009-06-23 21:09:39 följande:
    Nån som har velourbyxorna med knytband i storlek 92,98 och 104 som kan vara snäll och mäta benets insida från grenen till muddslutet??Dottern har just nu 86 fr baby men ska ha större i höst och funderar lite på vilken storlek jag ska ta som är lite längre än 86 baby....Vet ju att det är andra storlekar nu på flick då hon absolut inte kan ha 86 på flick i ex tröjor då de är för små.Tackelitax på förhand
    Hej! Jag mätte ett par 98:or som dock är tvättade x antal ggr och dom är 37cm från grenen ner till muddslutet
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Nån som har velourbyxorna med knytband i storlek 92,98 och 104 som kan vara snäll och mäta benets insida från grenen till muddslutet??Dottern har just nu 86 fr baby men ska ha större i höst och funderar lite på vilken storlek jag ska ta som är lite längre än 86 baby....Vet ju att det är andra storlekar nu på flick då hon absolut inte kan ha 86 på flick i ex tröjor då de är för små.Tackelitax på förhand
    Förresten hur lång är hon?
    Neo -06 & Moa -08
  • Ellien
    storlek 92: 31cm
    storlek 98: 38cm

Kan tyvärr inte hjälpa dig med storlek 104
  • Plummy

Någon som sett nytt på nyfödd sidan i sin butik? Såå nyfiken på vad som kommer!!

• Trolletmilla

Hon var 86 cm sist vi mätte för ca1,5 mån sedan men har nog växt lite sedan dess så kanske 87-88 cm nånstans

• Trolletmilla

Jag mätte mina 86 baby och dom är ungefår 29-30 cm så då är dom ju lika med 92-orna då

Tack för snabba svar Humla! och Ellien

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8