• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-22 20:16:37 följande:
    Svalis: Vilken härlig bild...vilka sötnosar...
    Dom var riktigt goa tillsammans

Egentligen är det ju rätt lustigt, vi mammor "tussar ihop" våra barn när vi själva vill umgås
    Ingen frågor kidsen innan om h*n vill leka med en "okänd" kompis, men oftast så funkar det ju ypperligt

Tänk om man själv blev "påtvingad" en kompis - se så, sätt er nu o fika tillsammans, ni kommer att ha jättekul
  • Mokiia 2006
    Caffreys skrev 2009-06-22 20:14:25 följande:
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 20:08:38 följande: Skulle va jätte kul men jag vill inte boka upp mer när jag inte vet vad jag får i lönekuvertet och om jag får några pengar från fk.
    Jag förstår det men det hade varit roligt att han med dig
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-22 20:17:57 följande:
    Vilken underbart söt bild!
    Med två goa ungar är det svårt att misslyckas
  • Mokiia 2006

ohhh vilka under bara sötnosar vi har. Hoppas Alex inte är lika bufflig nästa gång de träffas. Han är inne i en buffelperiod nu

• Mokiia 2006
    S vali s skrev 2009-06-22 20:16:06 följande:
    Hjälp, det skulle förstöra min frisyr.... eller just det ja jag har ju brist på frisyr numera
    Du skulle se ut som en riktig cowboymama
  • stora storken
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 20:18:51 följande:
    stora storken skrev 2009-06-22 20:15:12 följande: Hon kanske själv har jobbat lika hårt som er och vet vad ni pratar om.
    Om inte annat så ser hon hur mycket vi drar in...hoppas det syns i lönekuvertet oxå... ..

Svalis: Ja barn bara finner sig...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Mokiia 2006
    S vali s skrev 2009-06-22 20:19:02 följande:
    Dom var riktigt goa tillsammans Egentligen är det ju rätt lustigt, vi mammor "tussar ihop" våra barn när vi själva vill umgås Ingen frågor kidsen innan om h*n vill leka med en "okänd" kompis, men oftast så funkar det ju ypperligt Tänk om man själv blev "påtvingad" en kompis - se så, sätt er nu o fika tillsammans, ni kommer att ha jättekul
    Jaa tänk vad vi utsätter dem. Finns inget värre än att bli påtvingad ju..
  • S vali s
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 20:20:44 följande:
    ohhh vilka under bara sötnosar vi har. Hoppas Alex inte är lika bufflig nästa gång de träffas. Han är inne i en buffelperiod nu
    Buffligheten var inget Linn pratade om så det var inen större fara, han är barn eller rättare sagt han är tre år
  • Mokiia 2006

stora storken skrev 2009-06-22 20:22:42 följande:

Om inte annat så ser hon hur mycket vi drar in...hoppas det syns i lönekuvertet oxå... .. Svalis: Ja barn bara finner sig...
    '
    mmm jag har också haft en extremt tuff period på jobbet och börjar tveka över mitt chefs val. Nu är det en extrem sits att bara vara bitr för man ska stå mellan chefen och personalen. Man ska stå upp för chefen i alla lägen även om man inte alltid håller med. Man kan inte heller yppa något för personalen om sina åsikter för då kommer det en kniv i ryggen direkt
  • S vali s
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 20:22:55 följande:
    Jaa tänk vad vi utsätter dem. Finns inget värre än att bli påtvingad ju..
    Som tur är så har vi så goa ungar så att dom faktiskt gillar att leka med varandra
    Kanske blir lite svårare om ett par år
Svar på tråden Kärringmaffian del 13