• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly

Morrn...
    Idag är det skitväder, verkar vara så det ska se ut! Man fryser fast man är välklädd!
    I måndags var det sommarvärme, nu är det höst, är sommaren redan över??

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-06-06 09:10:49 följande:
    Morrn...Idag är det skitväder, verkar vara så det ska se ut! Man fryser fast man är välklädd!I måndags var det sommarvärme, nu är det höst, är sommaren redan över??
    Här börjar ju inte sommarlovet förrän om sex veckor, så det känns tack o lov som om vi har ganska mycket sommar kvar...
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-06 09:20:42 följande:
    Här börjar ju inte sommarlovet förrän om sex veckor, så det känns tack o lov som om vi har ganska mycket sommar kvar...
    Hur långt är erat sommarlov?
  • Kibell

Tack Moddan!
    Tyckte väl att det var lite tyst i andra tråden. Men inte sjutton tänkte jag på att se om den var avstängd

När ser vi vår Svalan igen då?

♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan

Ja jösses, vad är det med oss.. Hur kunde vi missa att den gamla tråden skulle stängas.

• Kazeer

God förmiddag!

Klockan är kvart i elva och jag har inte mycket mer än gått upp Men jag har haft ett morgonpass med en pigg Gustav, som gick upp kvart i fyra. I tre timmar försökte jag få honom att somna om på olika ställen. Till slut somnade vi båda två i soffan och vaknade inte förrän kvart i tio Då var Mats redan i full gång ute i trädgården.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Hur ska ni fira nationaldagen? Ska ni fira nationaldagen?

Vi ska in till Lund och äta middag med mina föräldrar på en grekisk restaurang

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-06 11:33:24 följande:
    Hur ska ni fira nationaldagen? Ska ni fira nationaldagen?Vi ska in till Lund och äta middag med mina föräldrar på en grekisk restaurang
    Vi ska till brorsan son som tog studenten igår. Idag har hans mamma lite firande.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13