Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nu är det dags att åka här, ha en bra dag alla!
Igår kväll råkade jag se en jättebra konsert med Robert Plant & Alison Krauss. Om ni inte har något annat för er, så går den i repris idag klockan 11.30 på SVT1.
Jag har nästan jobbat mig igenom ett berg av tvätt. Det är skönt att se slutet på det. Tog en paus för att måla om tånaglarna. Jag går fortfarande i sandaler. Funderar på att skjuta upp sko-och-strump-starten till 1 oktober. Det är en av fördelarna med att vara höggravid på vintern. När magen blir så stor att den är i vägen, så att jag inte når ner till tårna, så är det ingen som kommer att se mina omålade tånaglar längre ![]()
Jag är i Eskilstuna hos mamma och firar hennes födelsedag! Vi ska åka en sväng till brorsan och hämta frukt, då deras trädgård svämmar över
!
Sen blir det väl lite fika, med ev. gäste som vill fira
Hemma!
Fick ihop 3 födelsedagspresenter
Kikade lite på vad jag ska ha för julklappar så det känns som det med är klart
Belle fick ett nytt lego...
Jag skulle vilja se "The Amazing Race" klockan 18 men på vår TV är det bara Bamse, Bamse och åter Bamse.
moddan: Hoppas att firandet av mamma blev trevligt
kibban: Julklappar
Shit jag har fullt upp med att komma på vad Linn ska få i födelsedagspresent
kazeer: "Heja Bamse starkast är vår Bamse....."
Nu har vi varit på ridskolan, idag var det uteritt dvs en sväng i skogen, jag hade hoppats på att det inte skulle bli så mkt travande men ack vad jag bedrog mig
Linn var lycklig men efter lektionen var hon helt slut, det blev lite mycke att på samma dag först vara hemma hos Renee och sen pka och rida
Hemma hos Renee hade dom myst med hennes hundar, lekt i hennes lekrum samt varit runt till djuren o bla plockat ägg - jag tror vi har världens bästa "dagisfröken" 
Länk till nya tråden finns i TS
Japp, knallar över så snällt...