• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-06-22 20:07:07 följande:
    Att du inte gick dit och krossade musikmaskinen.
    Det räckte med att stänga dörren, jag är fridsam av mig. O lat.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-22 20:45:10 följande:
    Det räckte med att stänga dörren, jag är fridsam av mig. O lat.
    Vilken sida väger tyngst - den fridsamma eller den lata
  • S vali s
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 20:39:41 följande:
    Hunden bara sover och sover. Jag tog med henne ut förut men jag fick släpa runt henne Hon är helt slut efter besöket
    Stackars liten
  • MRSVi

Alice har somnat på soffan. Hon får sova fem minuter till, väcker jag henne o föreslår sänggående INNAN barnprogrammet är slut kan det bli totalkaos... jag har vart med förr.

• Caffreys

Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 20:36:43 följande:

Klart man ska säga ifrån men det bör ske direkt till chefen och inte pratas med personalen om (tycker jag). Jag och min chef har väldigt högt till tak mellan varven och det är givetvis bra men..jaja, svammel.
    Ja det var det jag menade, våga säga ifårn till chefen men givetvis till personalen. Men har man gått från anställd till chef eller biträdande så kan man ju klassas som en "svikare". För min del blev det så att man hade mer förtroende för mig än för chefen det var till mig man kom med problem som jag förde fram. Och den som var chef förstod ju givetvis inget eftersom ingen kom till henne.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-22 20:48:25 följande:
    Alice har somnat på soffan. Hon får sova fem minuter till, väcker jag henne o föreslår sänggående INNAN barnprogrammet är slut kan det bli totalkaos... jag har vart med förr.
    Du är en luttrad tvåbarns mamma med andra ord
  • Caffreys

Bye the way. Fick veta idag att sambon till min dotters pappa snackar en massa skit om mig. !!! Hon har liksom aldrig träffat mig. Och ändå är hon orolig bla över att jag vill ha honom. HA HA HA

• stora storken

Svalis: Fina bilder....

Mokiia: vilken söt hund...din?

Att säga ifrån och inte vara/bli för nära kompis är ett bra recept - rättvis och raka rör...håller bäst i längden som chef. 
    Jag fick tidigt flera knivar i ryggen och har lärt mig den hårda vägen....men man skal inte vara så blå ögd...och snäll..jämt...spar det till riktiga vänner och privat ist...  

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    Caffreys skrev 2009-06-22 20:51:07 följande:
    Bye the way. Fick veta idag att sambon till min dotters pappa snackar en massa skit om mig. !!! Hon har liksom aldrig träffat mig. Och ändå är hon orolig bla över att jag vill ha honom. HA HA HA
    *S*S*...stackars henne.... {#lang_emotions_kiss}
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13